Виробники альтернативних морепродуктів за півроку отримали рекордні $116 млн — на ринку стає гаряче

Сегмент альтернативних морепродуктів стрімко зростає і має величезні можливості для подальшого розширення.

Як свідчать дані нового звіту Інституту доброї їжі (Good Food Institute, GFI), у 2020 р. продажі альтернативних морепродуктів, отриманих з рослинних білків або шляхом ферментації, зросли на 23% у порівнянні з попереднім роком. 

У цій сфері працює 83 компанії, включаючи ті, що використовують клітинні технології

Згідно зі статистикою SPINS, цитованою у звіті, рослинні морепродукти становили лише 0,1% від усіх роздрібних продажів сегмента морепродуктів у 2020 році.  

Якщо частка морепродуктів рослинного походження виросте, склавши 1,4% продажів, то її можна буде оцінити в $221 млн, прогнозують в GFI.

Розробкою нових альтернатив існуючим морепродуктам цікавиться все більше інвесторів. Згідно з даними Pitchbook, тільки в першій половині 2021 р. в цей простір було вкладено рекордні $116 млн. 

Найбільші інвестиції отримали Gasted Foods і BlueNalu — $26 млн та $60 млн відповідно

На ринку дійсно зараз гаряче. Finless Foods працює над тунцем рослинного походження.  Пропозиція з’явиться на ринку уже наступного року. А виробник морепродуктів на основі клітин BlueNalu нещодавно оголосив про партнерство з Nomad Foods, щоб продавати морепродукти на основі клітин у Європі.

Джерела: Good Food Institute, FoodDive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Wallmart анонсував запуск доставки продуктів за допомогою дронів

Програма доставки продуктів харчування і товарів першої необхідності буде запущена спільно з компанією Flytrex, дрони якої вже успішно використовуються...

Одна з найбільш інноваційних компаній українського foodtech отримає €40 млн на завод

Проєкт вартістю €63 млн дозволить компанії збільшити експорт і розширити географічну диверсифікацію, що сприятиме протидії економічним викликам, пов’язаним із...

Рибні міхури для освітлення пива пропонують замінити печерицями. Задля веганів

Освітлення пива є важливою частиною технологічного процесу. Для цього до нефільтрованого напою додають агенти для видалення дріжджів та пивного...

Два знакові бренди випустили бальзам для губ зі смаком курячих крилець

Шанувальники можуть придбати обмежену серію з 4 бальзамів для губ Burt's Bees з класичними смаками соусу до курячих крилець...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Ринковий гігант розробив кавуновий порошок, що заряджає воду вітамінами

Новий продукт, розроблений брендом Gatorade, отримав назву Gatorade Hydration...

Зірки Мішлену за $1 млн створюватимуть реалістичне філе надрукованого в 3D лосося

Грант наданий Ізраїльським двонаціональним фондом промислових досліджень і розвитку...

Колишній футболіст створює на Прикарпатті витриманий сир з віскі

Сир з віскі “Старий млин” – це ексклюзив, його...

Австрійська компанія створила морозиво із плодів мавпячого дерева

У складі морозива – справжні плоди баобаба (Adansonia digitata),...

Тренди foodtech: екологія, персоналізація та конопля

У топ угод за обсягом інвестицій все частіше потрапляють...

Вибір редактора
В продовження теми