Лондонський стартап створив їстівну упаковку з матеріалу, який за добу виростає до метра

Стартап Nolpha, котрий створює екологічно-чисту, стійку упаковку з рослин, представив м’які упаковки для напоїв та соусів, що повністю розкладаються, не залишаючи відходів.

Стартап пропонує замінити пляшки, пластикові бокси та поліетиленові пакети на пакування з революційного матеріалу, який можна їсти.

Пакування Oohos виготовляється з одного з найбільш поновлюваних природних ресурсів — бурих водоростей.

Такі водорості можуть за день виростати до 1 м та не потребують прісної води чи добрив.

Nolpha розробили власну технологію та створили унікальну установку, що виготовляє пакетики Oohos об’ємом 30-100 мл, залежно від застосування.

Після повного випробування та розширення, стартап планує продавати патрони з матеріалом та здавати в оренду установку виробникам продуктів харчування.

Поки що установка на стадії розробки, але Nolpha вже співпрацює з кількома корпоративними клієнтами, щоб випробувати та оцінити техніку.

Пакування з водоростей складається виключно з природного матеріалу, його можна вживати в їжу.

Oohos повністю біорозкладаються за 4-6 тижнів, не залишаючи після себе відходів.

Нагадаємо, що Corona створила упаковку для пива з ячмінної соломи. Вона така ж міцна і довговічна, проте не потребує вирубки лісів, а на її виготовлення потрібно менше енергії та на 90% менше води.

Джерело: Green Queen, Nolpha

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Спортсмени підсіли на коров’яче молозиво: продажі зростатимуть на 6% щороку

Такі припущення у ході свого дослідження висунула група аналітиків Transparency Market Research (TMR).Молозиво великої рогатої худоби набуває популярності у...

PepsiCo запустила енергетик з коноплі, що містить кофеїну, як чашка кави

Енергетик виготовляється з олії конопляного насіння, вітамінів групи В, м’яти і меліси та містить 80 мг кофеїну на банку:...

Японці створили рослинні версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі

На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі: веганські фуа-гра, ікру та трюфельне масло.FoodNiche Summit, який...

Danone створила спеціальне молоко для дітей із суміші вівса та гороху

Випуск нового продукту відображає зростальний попит на рослинні напої для дітей, говорять у компанії. майже три з чотирьох батьків, які...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

На органічній фермі у горах варять волохатий сир часів вікінгів

Сир, створений із коров’ячого, часто знежиреного молока, проходить тривалий...

Олімпійський чемпіон створив біле пиво із бичачого колагену. Воно контролює вагу та відновлює м’язи

Формула Sportbier складається з води, солоду, хмелю, камеді акації,...

Український бренд створив джин, від якого немає похмілля

Spicer – один із перших українських брендів, що створює...

Південна Корея створює Кремнієву долину для вирощування м’яса із стовбурових клітин

Уряд очікує, що усунення регулювання допоможе швидшому росту інновацій...

Вибір редактора
В продовження теми