Свиняча шкіра з корицею, яблуком та журавлиною — 60-річна компанія підриває ринок сміливими закусками

Компанія з Техасу Rudolph Foods, яка виготовляє кето-закуски зі свинячої шкіри, представила сезонні смаки – журавлина-халапеньо та яблуко-кориця.

Лімітована версія закусок Southern Recipe Small Batch продаватиметься обмежений час протягом цієї осені у роздрібних магазинах.

1 упаковка розміром у 3,625 унції коштуватиме $3,99

Снеки зі свинячої шкіри розроблені для споживачів, яким потрібна їжа з низьким вмістом вуглеводів, без глютену, багата колагеном, білком та сміливо приправлена ароматними спеціями.

Шкірки вже стали чудовою альтернативою традиційним закускам, а нові смаки мають додати передсвяткового настрою

«Журавлина-халапеньо» має тонкий солодкий аромат, що супроводжується ніжним пряним присмаком. «Яблуко-кориця» поєднує дует м’ясних свинячих шкірок та теплих нот кориці й осінніх фруктів.

«З моменту запуску наших сезонних пропозицій зі свинячих шкірок, споживачі активно просили виставити ці унікальні смаки знову на роздрібні полиці. Зараз ми повернулися до святкових ароматів», – говорить Марк Сінглтон, віце-президент з продажу та маркетингу компанії Rudolph Foods.

Категорія закусок зі свинячої шкірки – це новаторство. Компанія прагне зробити свій продукт більш привабливим та доступнішим для широкої аудиторії.

До речі, згідно з останнім дослідженням Innova Marketing Insights, 75% споживачів люблять відкривати для себе нові смаки та інновації в продуктах. Тож кето-закуски мають всі шанси на успіх.

Нагадаємо, раніше Sound Nutrition створила ультразвукові снеки.

Джерела: Southern Recipe Small Batch, Рrnewswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Ідеальне м’ясо» з солодкого люпину. Його можна додати в суп або пельмені

Співзасновниця фірми Джен Дрю зазначила, що універсальність Luprene підтверджує те, що він підходить для найтрадиційніших азійських кухонь. «З люпину можна робити...

Закарпатські ресторатори варять вареники з чорнилами каракатиці та маринують у меді сир

Таким чином вони прагнуть, щоб відвідувачі поверталися знову і знову, і замовляти саме унікальні страви з місцевим продуктом.«Овеча бриндзя...

Виробник вівсяного молока, в якого вклалися Опра Уїнфрі і Джей Зі, програв суд за бренд

Oatly звернулася до суду з вимогою заборонити Glebe Farm використовувати свою торгову марку, адже та надто схожа на його...

Від нарізки до фритюрниці — 60 днів. Картоплю фрі обробляють вуглекислим газом, щоб зберігати без холодильника

Нью-йоркська компанія Farther Farms розробила технологію, яка може змінити спосіб зберігання та розподілу їжі. Використовуючи вуглекислий газ, вони знайшли спосіб...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Їстівне чорнило для друку на тістечках визнали кошерним

Хоча їстівне чорнило принтерів Eddie завжди було кошерним, виробник...

В Іспанії створили упаковку із сироватки. Вона подовжить термін зберігання сиру на 50%

За даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, з 18...

В Нідерландах збудують завод, де вироблятимуть унікальний білок за допомогою грибів

Очікується, що фабрика запрацює до 2022 року. Початкова потужність...

Японці розробили стандарти для вирощування лабораторного м’яса на заводах та вдома

Компанії-члени консорціуму планують співпрацювати у п’яти різних сферах, щоб...

У світі росте попит на протеїн із грибів — скоро майже $4 млрд. Дослідження

У період 2023-2029 рр. темпи приросту ринку складатимуть 7,6%...

Вибір редактора
В продовження теми