Здешевлення поживного середовища, яке займає основну частку собівартості альтернативного білку (від 50 до 90%), є метою обох компаній у прагненні майбутнього збільшення рентабельності.
Альтернативні морепродукти в ЄС зараз особливо на часі, адже серед європейців продовжує зростати попит на здорові продукти, отримані сталими методами виробництва.
До речі, угода між компанією з виробництва споживчих товарів Nomad Foods та компанією з вирощування клітин BlueNalu є першою в своєму роді в Європі.
«З запуском партнерства ми розпочали дослідження та аналіз ринку, аналіз розвитку регуляторних шляхів вирощування клітинних морепродуктів у Європі», — каже Стефан Дешімакер, генеральний директор Nomad Foods.
У своїй стратегії BlueNalu орієнтується на вирощування риби та морепродуктів, які зазвичай імпортуються, важко піддаються штучному вирощуванню чи містять високий рівень забрудненості хімічними речовинами.
У квітні минулого року BlueNalu також об’єднався з двома ключовими зацікавленими сторонами у азійському сегменті морепродуктах — Тайським союзом та корпорацією Mitsubishi — задля прискорення розвитку ринку культивованих замінників.
Окрім пошуку шляхів для зниження собівартості кінцевого продукту BlueNalu зараз зосередиться на наданні йому максимально м’ясоподібного смаку та текстури.
Компанія прагне, щоб її продукція була широко доступна в магазинах до 2025 року.