Європейські компанії об’єднуються, щоб здешевити вирощування морепродуктів в лабораторії

Гігант з виробництва замороженої їжі Nomad Foods об’єднався з BlueNalu, що займається вирощуванням клітинних морепродуктів. Разом вони прагнуть зменшити виробничі витрати на лабораторні морепродукти та захопити свою частку на ринку океанічної риби в ЄС.

spot_img

Здешевлення поживного середовища, яке займає основну частку собівартості альтернативного білку (від 50 до 90%), є метою обох компаній у прагненні майбутнього збільшення рентабельності.

Альтернативні морепродукти в ЄС зараз особливо на часі, адже серед європейців продовжує зростати попит на здорові продукти, отримані сталими методами виробництва.

До речі, угода між компанією з виробництва споживчих товарів Nomad Foods та компанією з вирощування клітин BlueNalu є першою в своєму роді в Європі.

«З запуском партнерства ми розпочали дослідження та аналіз ринку, аналіз розвитку регуляторних шляхів вирощування клітинних морепродуктів у Європі», — каже Стефан Дешімакер, генеральний директор Nomad Foods.

У своїй стратегії BlueNalu орієнтується на вирощування риби та морепродуктів, які зазвичай імпортуються, важко піддаються штучному вирощуванню чи містять високий рівень забрудненості хімічними речовинами.

У квітні минулого року BlueNalu також об’єднався з двома ключовими зацікавленими сторонами у азійському сегменті морепродуктах — Тайським союзом та корпорацією Mitsubishi — задля прискорення розвитку ринку культивованих замінників.

Окрім пошуку шляхів для зниження собівартості кінцевого продукту BlueNalu зараз зосередиться на наданні йому максимально м’ясоподібного смаку та текстури.

Компанія прагне, щоб її продукція була широко доступна в магазинах до 2025 року.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рослинне м’ясо роблять для м’ясоїдів. Хто насправді споживає цей продукт?

Основними споживачами рослинного м’яса та молока є не вегани чи вегетаріанці, як прийнято вважати, а саме всеїдні та флекситаріани...

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків, розфасованих у пакетики.Кожен пакетик містить вдвічі більше функціональних інгредієнтів, ніж...

Ні риби, ні м’яса: поставки рослинної яловичини до ресторанів зросли на 80%

Про це свідчать дані американської The NPD Group, яка оцінювала динаміку у порівнянні з аналогічним місяцем 2020 року, коли...

З “мікробного” молока печуть торти та брауні — після успіху з морозивом виробник створив готові суміші

Стійка до зберігання суміш виготовляється на основі молочного білка Perfect Day, створеного шляхом точного бродіння.  Протеїн являє собою коров’яче молоко,...

Українці варять у Таїланді шоколад зі смаком борщу. Без м’яса

Цей веганський шоколад, презентований у грудні 2023 року в серії "Inspired by Ukraine", став частиною лінійки продукції, натхненної культурами...

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і просувати інноваційний білок Solein на світові ринки. Solein — це революційний...

Може вас зацікавити

До 2025 року ринок альтернативного м’яса зросте на 14% — до $ 8,3 млрд

Про це йдеться в звіті MarketsandMarkets. Локомотивом такого зростання...

Вибір редактора
В продовження теми