Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    Ринковий гігант створив першу холодну каву швидкого приготування. Це займає всього 60 хвилин

    Провідний постачальник кави, чаю, смузі та кавового обладнання, американська компанія Ronnoco Beverage Solutions створила унікальну холодну каву швидкого приготування на основі інноваційної технології заварювання

    Новинка буде представлена ​​на виставці у Чикаго, яка проходитиме на початку жовтня у McCormick Place.

    Свіжоприготована холоднозаварена кава Ronnoco з’явиться у магазинах у 2022 році

    Пристрій для приготування холоднозаварюваної кави

    Інноваційний процес швидкого заварювання Ronnoco передбачає безперервне перекачування води через кавову гущу. Таким чином готову до вживання холодну каву можна отримати за 60-75 хвилин.

    Для порівняння, створення традиційної кави холодного заварювання триває 12-24 години.

    Для споживачів буде доступно безліч смакових добавок та карт з рецептами приготування різної холодної кави у чашці.

    «Ми натхненно пропонуємо клієнтам широкий асортимент високоякісних напоїв, і постійно шукаємо нові продукти, щоб розширити існуючу і створити нову аудиторію», — говорить Террі МакДаніель, генеральний директор Ronnoco Beverage Solutions.

    Завдяки галузевим дослідженням у компанії виявили, що головними покупцями холодної кави є представники покоління Z та міленіали. Тепер їм запропонують більш інноваційний напій.

    До слова, Ronnoco виготовляє та продає високоякісну каву з 1904 року. Компанія впроваджує у виробництво безліч передових технологій у сфері заварювання кави, створення ідеальних рідких вершків, чаю, лимонадів та супутніх продуктів. У переліку брендів — Ronnoco, Seattle Roast, Coffee House, Wild Horse Creek, Henderson та Camellia.

    Нагадаємо, існуючі технології на сьогодні дають змогу заварювати каву прямо зі смартфону.

    Джерела: Ronnoco Beverage Solutions, Рrnewswire

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    На перше лабораторне м’ясо в ресторані шикуються черги попри преміальні ціни

    Культивовані м’ясні продукти обох компаній доступні лише у преміальному сегменті громадського харчування: культивована курка культивоване м'ясо– в Bar Crenn...

    Комахи замість рису, молока та бананів: британський ресторан подає унікальні страви

    Британці отримали можливість споживати у їжу комах після схвалення відповідної перехідної домовленості парламентом кілька років тому. Першою мережею супермаркетів,...

    71% споживачів готові купувати сири, вироблені мікрорганізмами. Без корів

    Такими результатами «першого у світі дослідження щодо схвалення споживачами молочних продуктів прецизійного бродіння» поділився берлінський стартап Formo.Formo проводив широкомасштабне...

    Mealhero — сервіс доставки заморожених продуктів з девайсом для їх розігрівання за передплатою

    Бельгійський стартап доставляє своїм клієнтам заморожені набори для приготування їжі. Особливістю проекту є те, що додатково надається спеціальна пароварка...

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Французи створили унікальну технологію перетворення гороху на м’ясні волокна

    Для цього стартап винайшов інноваційну технологію текстуризації, яку називає...

    Італійський бренд спортивного харчування створив каву у стіках. Її можна пити відразу і будь-де

    Запатентована формула кавового стіка енергетично заміняє чашку кави з...

    Вибір редактора
    В продовження теми