Ринковий гігант створив першу холодну каву швидкого приготування. Це займає всього 60 хвилин

Провідний постачальник кави, чаю, смузі та кавового обладнання, американська компанія Ronnoco Beverage Solutions створила унікальну холодну каву швидкого приготування на основі інноваційної технології заварювання

Новинка буде представлена ​​на виставці у Чикаго, яка проходитиме на початку жовтня у McCormick Place.

Свіжоприготована холоднозаварена кава Ronnoco з’явиться у магазинах у 2022 році

Пристрій для приготування холоднозаварюваної кави

Інноваційний процес швидкого заварювання Ronnoco передбачає безперервне перекачування води через кавову гущу. Таким чином готову до вживання холодну каву можна отримати за 60-75 хвилин.

Для порівняння, створення традиційної кави холодного заварювання триває 12-24 години.

Для споживачів буде доступно безліч смакових добавок та карт з рецептами приготування різної холодної кави у чашці.

«Ми натхненно пропонуємо клієнтам широкий асортимент високоякісних напоїв, і постійно шукаємо нові продукти, щоб розширити існуючу і створити нову аудиторію», — говорить Террі МакДаніель, генеральний директор Ronnoco Beverage Solutions.

Завдяки галузевим дослідженням у компанії виявили, що головними покупцями холодної кави є представники покоління Z та міленіали. Тепер їм запропонують більш інноваційний напій.

До слова, Ronnoco виготовляє та продає високоякісну каву з 1904 року. Компанія впроваджує у виробництво безліч передових технологій у сфері заварювання кави, створення ідеальних рідких вершків, чаю, лимонадів та супутніх продуктів. У переліку брендів — Ronnoco, Seattle Roast, Coffee House, Wild Horse Creek, Henderson та Camellia.

Нагадаємо, існуючі технології на сьогодні дають змогу заварювати каву прямо зі смартфону.

Джерела: Ronnoco Beverage Solutions, Рrnewswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рослинне м’ясо їде в Голівуд. Мережа веганського харчування зібрала $7,5 млн на розширення

Раунд очолили Helia Capital USA, Eat Beyond Global Holdings та Batta Foods. Plant Power — це мережа ресторанів швидкого харчування,...

Агнець небожий: перша у світі лабораторна ягнятина з’явиться через 2 роки

В даний час її продукт знаходиться на стадії прототипу, а сама компанія перебуває в процесі залучення фінансування.Наразі більшість стартапів...

Борис Шестопалов, акціонер HD Group та GFS, про національний акселератор, який зробить Україну провідним гравцем на світовому ринку продовольства

Борис Шестопалов — євангеліст foodtech, модерних харчових технологій. Він належить до тієї генерації бізнесменів, які створюють нові смисли в...

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати та каталогізувати раніше невідомі сполуки, які можуть мати користь для...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Заїсти стрес. Стартап ONO додав у вівсянку багато протеїну та гриби – для зниження тривожності

З новим продуктом засновники компанії Нілу Шахріарі та Джейсон...

Ізраїльський стартап друкуватиме рослинні яйця на 3D-принтері

Новий продукт створений за підтримки венчурної компанії Millennium Food-Tech,...

Готовність №1. ТОП-3 нових трендів на ринку їжі від Наталії Шмігельскої

Україна активно долучається до глобальних трендів, і вже зараз...

Столітня компанія із Японії пече крекери із голів креветок та залишків лапші

Заснована у 1866 р., Keishindo базується в місті Кейшіндо...

Вибір редактора
В продовження теми