Ринковий гігант створив першу холодну каву швидкого приготування. Це займає всього 60 хвилин

Провідний постачальник кави, чаю, смузі та кавового обладнання, американська компанія Ronnoco Beverage Solutions створила унікальну холодну каву швидкого приготування на основі інноваційної технології заварювання

Новинка буде представлена ​​на виставці у Чикаго, яка проходитиме на початку жовтня у McCormick Place.

Свіжоприготована холоднозаварена кава Ronnoco з’явиться у магазинах у 2022 році

Пристрій для приготування холоднозаварюваної кави

Інноваційний процес швидкого заварювання Ronnoco передбачає безперервне перекачування води через кавову гущу. Таким чином готову до вживання холодну каву можна отримати за 60-75 хвилин.

Для порівняння, створення традиційної кави холодного заварювання триває 12-24 години.

Для споживачів буде доступно безліч смакових добавок та карт з рецептами приготування різної холодної кави у чашці.

«Ми натхненно пропонуємо клієнтам широкий асортимент високоякісних напоїв, і постійно шукаємо нові продукти, щоб розширити існуючу і створити нову аудиторію», — говорить Террі МакДаніель, генеральний директор Ronnoco Beverage Solutions.

Завдяки галузевим дослідженням у компанії виявили, що головними покупцями холодної кави є представники покоління Z та міленіали. Тепер їм запропонують більш інноваційний напій.

До слова, Ronnoco виготовляє та продає високоякісну каву з 1904 року. Компанія впроваджує у виробництво безліч передових технологій у сфері заварювання кави, створення ідеальних рідких вершків, чаю, лимонадів та супутніх продуктів. У переліку брендів — Ronnoco, Seattle Roast, Coffee House, Wild Horse Creek, Henderson та Camellia.

Нагадаємо, існуючі технології на сьогодні дають змогу заварювати каву прямо зі смартфону.

Джерела: Ronnoco Beverage Solutions, Рrnewswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

$1,1 млрд за мівіну: локшина швидкого харчування породить нового мільярдера

У разі успіху це стане найбільшим IPO в історії країни та принесе засновниці компанії Бетті Енг чистий капітал у...

Першій компанії у світі дозволили вирощувати лабораторне м’ясо для домашніх тварин

Це стало новою віхою в зростаючому секторі культивованих кормів для домашніх тварин, де розвиваються нові технології, з’являються нові бренди...

В Нідерландах новорічне пиво варять з ялинкових голок

В Нідерландах знайшли застосування ялинкам після новорічних свят. Місцева броварня Lowlander Beer розробила рецепт пива з хвої. Для виробництва...

На Львівщині підприємці труть варення із троянд та акацієвого меду

Соломія Братах, яка заснувала бренд зі своїм чоловіком Ігорем Ревою, розповідає, що варення із троянд не варять, а труть....

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у...

Американці першими створили глазур для пончиків, яка продовжує термін придатності

Американський виробник хлібобулочних виробів Dawn Foods розробив нелипку глазур,...

Олена Вовк, співвласниця Enzym Group, про інновації на ринку їжі: тренди, суперфуди та інвестиції

У 2023 році, в умовах повномасштабного вторгнення, Enzym Group...

Американці рекомендують споживати гриби, щоб менше страждати від депресії

У дослідженні були використані дані про дієту та психічне...

Помідори та манго вкриють невидимою їстівною плівкою — замість пластикової упаковки

Біорозкладна емульсія на водній основі складається з натуральних харчових...

Вибір редактора
В продовження теми