Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

Те, що відзнака дісталась саме їм, в компанії пояснюють просто — це закономірна робота протягом шести років.

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal» — тобто, порційної їжі в упаковці, яка вже готова до вживання. Компанія працює у цій галузі з 2015 року та фактично є її засновником. За цей час компанія створила власну лінійку інноваційних продуктів та створила низку комплексних рішень для потенційних партнерів. Сьогодні компанія працює в п’яти категоріях — перші та другі порційні страви, різні види сандвічів, хлібобулочні вироби, порційні десерти та напої.

Премію компанія отримала за співпрацю із заправними станціями WOG та магазинами КОЛО. Про здобутки, інновації та плани на майбутнє ми поговорили із директором компанії GFS Сергієм Чепцем та Борисом Шестопаловим – її засновником.


Сергій Чепець, директор компанії GFS

Сергій Чепець, директор компанії GFS

Розкажіть про принципи своєї роботи?

GFS — багато хто, розшифровує як «global food system», але в цій абревіатурі приховано набагато більше понять. Ми пропонуємо нашим партнерам та клієнтам сприймати цю абревіатуру як «genius fast simple», що значить — «геніально, швидко, просто». Це головне позиціонування нашої роботи, наших продуктів  та наших взаємовідносин з партнерами.

Нашу абревіатуру треба сприймати як «genius fast simple», що значить — «геніально, швидко, просто»

А в чому ваша унікальність?

Наша компанія інноваційна, ми одні з перших запропонували ринку України продукти під назвою «ready meal». Це порційна запакована їжа — заморожена чи охолоджена — але однаково якісна, без шкідливих складових. Крім цього наші продукти мають подовжений термін придатності, що досягається нічим іншим як тільки спеціальним пакуванням. І, нарешті, наша їжа йде відразу із столовими приборами та серветками — отже готова для споживання.

Стосовно ваших продуктів — вони йдуть під вашим брендом чи це якісь колаборації?

Наші продукти високої якості й тому мають усі необхідні європейські сертифікати. Такий рівень якості дозволяє нашим партнерам замовляти у нас виробництво їжі під своїми брендами. Майже все, що ви купуєте на заправках WOG — суп, бургер або ж чизкейк — це все виробляємо ми. Наша місія годувати людей якісною, смачною, корисною їжею та звільняти час на головне — реалізацію життєвого потенціалу. Наша унікальність у тому, що ми разом з партнерами обираємо який саме продукт чи продукти ми будемо виготовляти. Враховується все — від смаку та вигляду до пакування та логістики.

Борис Шестопалов, засновник компанії GFS

Борис Шестопалов, засновник компанії GFS

Як взагалі з’явилася ідея такої компанії?

В 2014 році ми з партнерами придумали цей проект через зростаючу потребу в подібних продуктах. Наприклад, попит на такі продукти був у лоукост-авіакомпанії, у літаках яких перестали видавати їжу, а почали її продавати. Також їжею у такому форматі зацікавились АЗС, де вирішили разом із пальним продавати ще інші товари. І от ми спочатку почали виробляти сандвічі в упаковці — це був наш старт. Всі інші позиції додались вже пізніше.

Наскільки унікальні ваші інновації?

Наші інновації — це поєднання технологій. Я не можу сказати, що все це ми винайшли перші — ні — але багато чого ми узяли в інших галузях. Наприклад, ми використовуємо шокову заморозку ягід для наших чаїв. Саме таку заморозку азотом використовують для охолодження металів у металургії, але в харчовій промисловості ми це зробили перші. А під час пакування ми використовуємо газомодифіковане середовище — це теж до нас ніхто не робив.

Наші інновації — це поєднання технологій. багато чого ми узяли в інших галузях

А в чому складнощі в роботі?

Готова їжа досі потребує популяризації та просунення. Бо більшість людей досі вважає, що така їжа шкідлива. Начебто це все один й той самий «фаст фуд», у якому безліч барвників, хімії та інших некорисних речей. Але, насправді, треба дивитися хто є виробником таких продуктів та взагалі на рівень виробництва. Той самий бургер може бути цілком корисним — з корисних та свіжих продуктів. Точно не гірше, ніж вдома. Ми намагаємося запропонувати нашим користувачам саме такі продукти — якісні та корисні.

Готова їжа досі потребує популяризації та просунення

А в чому ваші сильні сторони?

Ми не стільки робимо їжу, скільки пропонуємо готове рішення для наших партнерів. Ми можемо зробити продукт «під ключ». Виглядає це так — потенційний партнер приходить до нас зі своєю  ідеєю. Ми розробляємо все  — від складу, смакових та харчові якостей продукту до його зовнішнього вигляду так функції пакування. Ми дбаємо про транспортування та логістику. Отже пропонуємо партнеру комплексне рішення, а не тільки виготовлення самого продукту. Це дуже кропіткий процес — адже ми маємо дійти згоди зі своїми партнерами та задовільнити попит їхніх споживачів. Але коли це виходить і наш продукт подобається — це неймовірне відчуття.

Ми можемо зробити продукт для партнерів «під ключ»

Чому ваші продукти такі популярні?

Прискорення ритму життя, підвищення вартості життя, бажання витрачати час на самореалізацію, а не на приготування їжі. Це зараз основний тренд. Ще один тренд — люди багато часу витрачають у дорозі. Тому потребують зручно спакованої їжі, яку можна вжити в машині чи недалеко від неї, і рухатись далі. Люди хочуть витрачати менше часу на очікування їжі в ресторані.  А ще зараз люди хочуть точно знати, що саме вони їдять. Який склад продукту, скільки там калорій, білків та вуглеводів. Таке можливо тільки у спакованому продукті. Тому зараз наші продукти стають все більш та більше популярними.

У кінці вересня GFS виводить на ринок України новий продукт  – натуральні ягідні чаї під брендом YoGoDa. В компанії впевнені — це не остання її новація, яка здивує ринок України.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Собаку з’їли: корейський стартап виростив яловичий стейк за ціною традиційного м’яса

FBS — це суміш, видобута з крові плодів, вирізаних із вагітних корів. Містить «коктейль із білків», що робить його...

Ізраїльський виробник інвестував мільйони у виробництво жуйок з пребіотиками із фруктів та овочів

Будівництво об’єкта площею 11 тис. квадратних метрів вже розпочато. Очікується, що новий завод, котрий повністю запрацює до середини 2023...

IKEA інвестує мільйони у виробництво морепродуктів із рослин

Загальна сума інвестицій у компанію тепер становить $18 млн. Серед основних інвесторів останнього раунду фінансування – глобальні гравці Inter IKEA...

Грандіозний рік для рослинної риби та стейків: що інноваційного їстимуть споживачі у 2022 році

набагато більше аналогів цільно нарізаного м’яса вийде на ринок уже в 2022 році Натяк на це з’явився ще на галузевій...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Українці питимуть на Новий рік пиво із шоколадом, який здобув світове золото

Для напою використали чорний шоколад із домініканської какаовели, а також ялівцеві ягоди та вишневий сік. У результаті вийшов молочний...

Майстриня із Закарпаття поєднала “дубайський шоколад” із начинкою з сала

Серед них — шоколад зі сливовим лекваром, що нагадує смак Закарпаття, а також шоколад із в'яленим м’ясом та салом...

Може вас зацікавити

Молочний гігант годуватиме немовлят веганськими сумішами із гречки

Такий продукт створив ізраїльський стартап Else Nutrition, який має...

Український фудтех-стартап створив веганські страви, що готуються за 10 хвилин

SUSHKA, український виробник здорової їжі швидкого приготування, запустив лінійку...

Німецький стартап перший у світі за допомогою точного бродіння створив шоколад без какао-бобів

QOA застосовує технологію точного бродіння, що дозволяє відтворити склад...

Експерти компанії «Перемога коноплі» розробили власну формулу альтернативного м’яса

Компанія з Кентуккі вважає, що лід у цьому напрямку...

Вибір редактора
В продовження теми