Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

Те, що відзнака дісталась саме їм, в компанії пояснюють просто — це закономірна робота протягом шести років.

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal» — тобто, порційної їжі в упаковці, яка вже готова до вживання. Компанія працює у цій галузі з 2015 року та фактично є її засновником. За цей час компанія створила власну лінійку інноваційних продуктів та створила низку комплексних рішень для потенційних партнерів. Сьогодні компанія працює в п’яти категоріях — перші та другі порційні страви, різні види сандвічів, хлібобулочні вироби, порційні десерти та напої.

Премію компанія отримала за співпрацю із заправними станціями WOG та магазинами КОЛО. Про здобутки, інновації та плани на майбутнє ми поговорили із директором компанії GFS Сергієм Чепцем та Борисом Шестопаловим – її засновником.


Сергій Чепець, директор компанії GFS

Сергій Чепець, директор компанії GFS

Розкажіть про принципи своєї роботи?

GFS — багато хто, розшифровує як «global food system», але в цій абревіатурі приховано набагато більше понять. Ми пропонуємо нашим партнерам та клієнтам сприймати цю абревіатуру як «genius fast simple», що значить — «геніально, швидко, просто». Це головне позиціонування нашої роботи, наших продуктів  та наших взаємовідносин з партнерами.

Нашу абревіатуру треба сприймати як «genius fast simple», що значить — «геніально, швидко, просто»

А в чому ваша унікальність?

Наша компанія інноваційна, ми одні з перших запропонували ринку України продукти під назвою «ready meal». Це порційна запакована їжа — заморожена чи охолоджена — але однаково якісна, без шкідливих складових. Крім цього наші продукти мають подовжений термін придатності, що досягається нічим іншим як тільки спеціальним пакуванням. І, нарешті, наша їжа йде відразу із столовими приборами та серветками — отже готова для споживання.

Стосовно ваших продуктів — вони йдуть під вашим брендом чи це якісь колаборації?

Наші продукти високої якості й тому мають усі необхідні європейські сертифікати. Такий рівень якості дозволяє нашим партнерам замовляти у нас виробництво їжі під своїми брендами. Майже все, що ви купуєте на заправках WOG — суп, бургер або ж чизкейк — це все виробляємо ми. Наша місія годувати людей якісною, смачною, корисною їжею та звільняти час на головне — реалізацію життєвого потенціалу. Наша унікальність у тому, що ми разом з партнерами обираємо який саме продукт чи продукти ми будемо виготовляти. Враховується все — від смаку та вигляду до пакування та логістики.

Борис Шестопалов, засновник компанії GFS

Борис Шестопалов, засновник компанії GFS

Як взагалі з’явилася ідея такої компанії?

В 2014 році ми з партнерами придумали цей проект через зростаючу потребу в подібних продуктах. Наприклад, попит на такі продукти був у лоукост-авіакомпанії, у літаках яких перестали видавати їжу, а почали її продавати. Також їжею у такому форматі зацікавились АЗС, де вирішили разом із пальним продавати ще інші товари. І от ми спочатку почали виробляти сандвічі в упаковці — це був наш старт. Всі інші позиції додались вже пізніше.

Наскільки унікальні ваші інновації?

Наші інновації — це поєднання технологій. Я не можу сказати, що все це ми винайшли перші — ні — але багато чого ми узяли в інших галузях. Наприклад, ми використовуємо шокову заморозку ягід для наших чаїв. Саме таку заморозку азотом використовують для охолодження металів у металургії, але в харчовій промисловості ми це зробили перші. А під час пакування ми використовуємо газомодифіковане середовище — це теж до нас ніхто не робив.

Наші інновації — це поєднання технологій. багато чого ми узяли в інших галузях

А в чому складнощі в роботі?

Готова їжа досі потребує популяризації та просунення. Бо більшість людей досі вважає, що така їжа шкідлива. Начебто це все один й той самий «фаст фуд», у якому безліч барвників, хімії та інших некорисних речей. Але, насправді, треба дивитися хто є виробником таких продуктів та взагалі на рівень виробництва. Той самий бургер може бути цілком корисним — з корисних та свіжих продуктів. Точно не гірше, ніж вдома. Ми намагаємося запропонувати нашим користувачам саме такі продукти — якісні та корисні.

Готова їжа досі потребує популяризації та просунення

А в чому ваші сильні сторони?

Ми не стільки робимо їжу, скільки пропонуємо готове рішення для наших партнерів. Ми можемо зробити продукт «під ключ». Виглядає це так — потенційний партнер приходить до нас зі своєю  ідеєю. Ми розробляємо все  — від складу, смакових та харчові якостей продукту до його зовнішнього вигляду так функції пакування. Ми дбаємо про транспортування та логістику. Отже пропонуємо партнеру комплексне рішення, а не тільки виготовлення самого продукту. Це дуже кропіткий процес — адже ми маємо дійти згоди зі своїми партнерами та задовільнити попит їхніх споживачів. Але коли це виходить і наш продукт подобається — це неймовірне відчуття.

Ми можемо зробити продукт для партнерів «під ключ»

Чому ваші продукти такі популярні?

Прискорення ритму життя, підвищення вартості життя, бажання витрачати час на самореалізацію, а не на приготування їжі. Це зараз основний тренд. Ще один тренд — люди багато часу витрачають у дорозі. Тому потребують зручно спакованої їжі, яку можна вжити в машині чи недалеко від неї, і рухатись далі. Люди хочуть витрачати менше часу на очікування їжі в ресторані.  А ще зараз люди хочуть точно знати, що саме вони їдять. Який склад продукту, скільки там калорій, білків та вуглеводів. Таке можливо тільки у спакованому продукті. Тому зараз наші продукти стають все більш та більше популярними.

У кінці вересня GFS виводить на ринок України новий продукт  – натуральні ягідні чаї під брендом YoGoDa. В компанії впевнені — це не остання її новація, яка здивує ринок України.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Найбільша мережа кав’ярень пропустила через шлунки хробаків 3 тони кавової гущі

У співпраці з компаніями Veolia та Wormganix, які спеціалізуються на управлінні ресурсами та виробництві вермікомпосту, мережа кав'ярень тестує використання...

Кейтеринговий гігант запускає робота для друку рослинних гамбургерів

Розгортання робота шеф-кухаря SavorEat знаменує собою перше впровадження технології 3D-друку ізраїльської компанії в США.SavorEat, яка стала публічною на Тель-Авівській...

«Перший столичний хлібозавод» запускає виробництво тостового хліба за інноваційною технологією

Уперше в Україні на підприємстві запроваджено технологію «чистого приміщення», що дозволяє суттєво подовжити термін реалізації хліба — до 30...

Філейні котлети з грибного міцелію розкупили менш ніж на добу

Міцелій, коренева структура грибів, ідеально підходить для приготування альтернативного м’яса завдяки своїй м’язовій текстурі та щільності поживних речовин.Він дає...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

На Закарпатті варять сири та загортають у кропиву – як у давні часи

Засновниця сироварні Наталія Ковач свій перший сир – камамбер...

Без вертольотів: Optimist створив безалкогольну горілку, джин та текілу

Одна з таких торгових марок, Optimist, розробила відразу три...

Сухе пиво — американці створили інноваційну приправу, яка підкорює ринок

"Так само, як New Belgium Brewing робить пиво світового...

Із конопель та соняшнику — українці створили нові енергетики для військових

Солодощі та протеїн виготовляють із насіння індустріальних конопель, тобто...

Вчені, яких підтримує бізнес-інкубатор Y Combinator, накачають лабораторного лосося колагеном для «справжності»

Оскільки колаген та м’язові волокна плавляться при різній температурі,...

Вибір редактора
В продовження теми