Звук робить каву терпкою, а бас додає гіркоти — вчені досліджують, як звуки впливають на смак їжі

Професор Аргентинського Національного університету Трес де Фебреро Алехандро Меша у співпраці з провідними вченими встановили, що звук має безпосередній вплив на органолептичні властивості їжі.

«Ми співаємо та смакуємо тими ж органами. Смак, як і музика, також має кілька основних категорій», — пояснює Меш.

Розглянувши основні категорії смаку, виникли деякі асоціації, які дослідник описав у своїй роботі «Довідник з молекулярної гастрономії».

Так, кислий смак асоціюється з швидкою, дисонансною, високою музикою. Гіркі ж пов’язані з басовими тонами.

«Жорсткі звуки можуть зробити каву більш терпкою», — додає Алехандро

Меш описує звуки, що «змінюють» смак і запах як різновид «звукової приправи»: «Вони можуть посилити різні компоненти аромату, минаючи органи чуття смаку або запаху і прямуючи безпосередньо до мозку».

У деяких випадках було встановлено, що звук змінює відчуття текстури. Це може бути корисним для споживачів, які мають проблеми з ковтанням або жуванням.

Дослідник також додав, що музика може вплинути на виробництво їжі, зокрема бродіння. У найближчих планах Алехандро — дослідити вплив звуків на бактерії, що беруть участь у бродінні сиру та йогурту.

Розкриття взаємодії між звуком і їжею потребує додаткових досліджень, зазначає Меш.

Поряд з цим, каліфорнійська компанія Aromyx створила прилад, який оцифровує смакові рецептори людини та створив найбільшу у світі базу даних, включаючи словесні описи.

Джерело: Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український виробник їстівного чаю націлився на ринки Данії та Швеції

Brancho почала виготовляти фруктові солодощі у 2018 році Чотири роки вони створюють солодощі без цукру та мінімально оброблені для максимального...

Глобальне меню: ТОП-10 трендів, що драйвитимуть ринок їжі у 2021 році

Особливу ставку на інновації робили хіба що ресторани, які боролись за виживання.Це підтверджують цифри. Згідно даних IRI, у 2020...

Світові виробники алкоголю почали розливати горілку у пляшки з картону

Паперовими пляшками уже користуються такі великі бренди як Absolut (Pernod Ricard) та Johnnie Walker (Diageo).Паперова пляшка виготовляється з картону...

Задля довіри споживачів: нова фабрика 3D-друку м’яса демонструватиме процес наживо

Відвідувачі матимуть змогу побачити кожен етап створення продукту: від початку виробництва до етапу пакування, а також взяти участь у...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Морський мох стане новим трендом їжі наступного року — його популярність виросла вчетверо

Ізраїльські аналітики Tastewise заявили, що новий суперфуд — морський...

Center42 запрошує виробників продуктів та агропереробників взяти участь в освітньо-менторській програмі UA AgroGlobal Accelerator

Агенція інновацій Center42 пропонує агропереробникам (виробникам готових продуктів) приєднатися...

Вчені виявили гриби, які знищують токсини у сидрі та варенні

Патулін (C7H6O4) — це шкідливий мікотоксин. Його продукують гриби,...

Макаронні монстри: науковці розробили 3D-макарони, які набувають об’єму під час варіння

Технологія «канавок» або «механізм морфінгу» передбачає створення плоских макаронних...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні...

Вибір редактора
В продовження теми