Ізраїльтяни розробили «м’ясний» горох, і прагнуть підкорити ринок рослинної їжі

Ізраїльський виробник насіння Equinom та британська альт-м’ясна рослинна компанія Meatless Farm оголосили про співпрацю з метою створення високобілкових інгредієнтів з жовтого гороху.

Зокрема, підрозділ інгредієнтів компанії Meatless Farm буде співпрацювати Equinom для комерціалізації «нових інгредієнтів» з використанням удосконалених сортів жовтого гороху, над якими виробник насіння працював з 2015 року.

Згідно досліджень аналітиків, інгредієнти білка жовтого гороху матимуть щорічний приріст у розмірі 7,1% та сягнуть близько $1,5 млрд до 2030 року.

Equinom сподівається «зірвати» ринок жовтого гороху, представивши удосконалений “м’ясний” сорт, який не піддавався ГМ.

Для розробки останнього насіннєва компанія використовувала власні платформи, включаючи алгоритми геномної оптимізації, ШІ, обчислювальні та традиційні методи селекції.

Ізраїльтянам вдалося збільшити вміст білка у своїх сортах гороху на 30%, що майже на 50% більше, ніж у решти сортів, існуючих на ринку.

Очікується, що використання нового білкового концентрату Meatless Farm’s у рослинному м’ясі, включаючи фарш, курятину, ковбаси та котлети для бургерів, забезпечить останній додатковий екологічний прибуток.

«Нові інгредієнти» не лише знизять вуглецевий слід рослинного м’яса, а й сприятимуть сталому розвитку альт-м’ясної компанії у її прагненнях до нульових викидів.

Пізніше цього року Equinom поставить свій перший обмежений тираж горохового концентрату «провідним виробникам продуктів харчування», зазначили у компанії.

Аналітики прогнозують, що до 2040 року рослинне м’ясо складатиме четверть від загальної кількості споживаного.

Джерело: Food Navigator

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бельгійський стартап зібрав мільйони на дослідження білків, що роблять несправжню рибу рибою

Стартап з харчових технологій Paleo закрив початковий раунд фінансування у розмірі 2 млн євро ($2,26 млн), зібраний приватними інвесторами.Paleo...

Австрійська компанія створила морозиво із плодів мавпячого дерева

У складі морозива – справжні плоди баобаба (Adansonia digitata), який широко поширений у лісах і саванах Африки на південь...

Бренд компанії Nestlé створив пиво зі смаком легендарної піци

Цього року Tombstone у співпраці з виробником пива Voodoo Ranger, обіцяє вивести на ринок пиво IPA зі смаком піци.Пиво...

Французи створили порошковий йогурт та кефір. З них можна робити солодощі і пекти піцу

Компанія Epi Ingredients презентувала нову концепцію добавок для кондитерських виробів — So Candy.Виробник йогуртових порошків пропонує їх використовувати у...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

Голландці створили перший у світі веганський глазурований сир із ферментованої пшениці

Хоча на ринку вже існують веганські альтернативи традиційним сирам,...

Стартап, що друкує лабораторний жир та карпаччо, оголосив про будівництво заводу

Компанія Mea Tech має намір створити експериментальний завод попередньо...

Вибір редактора
В продовження теми