Китайський гігант першим розлив молоко та йогурти в упаковку з переробленої смоли

Китайська молочна компанія Mengniu стала першою у харчовій промисловості, що почала використовувати термоусадочну плівку з переробленої смоли для вторинної упаковки молочних продуктів.

Молочний гігант Mengniu, що виготовляє йогурти та кисломолочні продукти розпочав співпрацю з фірмою Dow, котра займається дослідженням матеріалів для створення вторинної упаковки з переробленого пластику.

Такий підхід дозволить зменшити вплив пластику на навколишнє середовище в рамках зобов’язань щодо сталого розвитку

Dow використовує побутові пластикові відходи, зібрані у партнерів з вторинної переробки, таких як молоко, вода, пляшки з соку та утилізована гнучка плівка.

Далі з цих відходів виготовляють перероблені смоли (ПЛР), які включають в основний шар термоусадочної плівки.

Така плівка коштує дещо дорожче за традиційну, оскільки зі слів виробників, існує «більше елементів супутніх витрат» та підлягає вторинній переробці.

Використання ПЛР-смоли для пакування сприяє скороченню пластикових відходів та зменшенню вуглецевого сліду на 25%.

Наразі Mengniu використовує термоусадочну плівку з ПЛР як вторинну упаковку

Тобто застосовують не для виготовлення пляшки чи контейнера, які безпосередньо контактують з продуктами харчування, а для створення пакування, що утримує пляшки разом.

Серед найближчих планів Mengniu — видалити повністю пластик з упаковки та оптимізувати дизайн.

Нагадаємо, що німці створили стійку, екологічно чисту упаковку з відходів попкорну, що підлягає вторинній переробці.

Джерело: Food Navigator-Asia

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник пребіотиків із цикорію інвестує 30 млн євро в розширення, щоб наздогнати попит

BENEO оголосив про багатомільйонну інвестиційну програму для розширення заводів з виробництва пребіотичних волокон кореня цикорію в Премуко (Чилі) та...

Трохи технологій і багато творчості: якими будуть успішні ресторани майбутнього

Мінімізація точок дотику у приміщенні між людьми вимагатиме трохи технологій та багато творчості.У 2021 та наступних роках ресторани прагнутимуть...

Легендарний виробник фастфуду випустив парфуми з запахом смаженої курки

Парфуми доступні клієнтам в Іспанії й продаються як додатковий товар у закладах швидкого харчування. Назва парфумів Eau D'uardo – це...

Lay’s перетворив свою фірмову картоплю в унікальну горілку до святкового сезону

Відомий своїми картопляними чіпсами бренд Lay’s, котрий належить PepsiCo, дебютував в абсолютно новій категорії — якраз до найближчих свят.Lay’s...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

Вибір редактора
В продовження теми