Китайський гігант першим розлив молоко та йогурти в упаковку з переробленої смоли

Китайська молочна компанія Mengniu стала першою у харчовій промисловості, що почала використовувати термоусадочну плівку з переробленої смоли для вторинної упаковки молочних продуктів.

Молочний гігант Mengniu, що виготовляє йогурти та кисломолочні продукти розпочав співпрацю з фірмою Dow, котра займається дослідженням матеріалів для створення вторинної упаковки з переробленого пластику.

Такий підхід дозволить зменшити вплив пластику на навколишнє середовище в рамках зобов’язань щодо сталого розвитку

Dow використовує побутові пластикові відходи, зібрані у партнерів з вторинної переробки, таких як молоко, вода, пляшки з соку та утилізована гнучка плівка.

Далі з цих відходів виготовляють перероблені смоли (ПЛР), які включають в основний шар термоусадочної плівки.

Така плівка коштує дещо дорожче за традиційну, оскільки зі слів виробників, існує «більше елементів супутніх витрат» та підлягає вторинній переробці.

Використання ПЛР-смоли для пакування сприяє скороченню пластикових відходів та зменшенню вуглецевого сліду на 25%.

Наразі Mengniu використовує термоусадочну плівку з ПЛР як вторинну упаковку

Тобто застосовують не для виготовлення пляшки чи контейнера, які безпосередньо контактують з продуктами харчування, а для створення пакування, що утримує пляшки разом.

Серед найближчих планів Mengniu — видалити повністю пластик з упаковки та оптимізувати дизайн.

Нагадаємо, що німці створили стійку, екологічно чисту упаковку з відходів попкорну, що підлягає вторинній переробці.

Джерело: Food Navigator-Asia

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Юкрейніан «Табаско». Гастрономічний стартапер з Закарпаття виготовляє чилі з чорнобривцями

Засновник гастрономічного стартапу Михайло Штефаньо розповідає, що ідея виникла зі спроби розвивати зелений туризм та дати відвідувачам щось унікальне...

Великий банк та виробник шоколаду вклали мільйони у какао із пробірки

Інвесторами стартапу у початковому раунді стали четвертий за величиною банк у Швейцарії Zürcher Kantonalbank, виробник шоколаду Max Felchlin, а...

Великий завод перетворить відпрацьоване зерно на піцу, чіпси та замінники м’яса

Підприємство, розташоване в Аппенцелі (Швейцарія), здатне щорічно переробляти 25 тис. т відпрацьованого зерна, яке є побічним продуктом пивоварної індустрії. На...

Онлайн-продажі продуктів харчування в США за рік виросли вчетверо

Згідно з дослідженням загальна сума замовлень на сьогоднішній день складає більше $ 8 млрд на місяць, в той час...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Мікрозелень популярного овоча сприяє зниженню ваги. Дослідження

Перед тим, як прийти до такого висновку, вчені проводили...

Будьмо! «Ідеальному кандидату» заплатять $40 тис. за відвідування пабів

Нещодавно Рада округу Лінкольншир опублікувала список вакансій для розвитку...

Domino’s приймає ставки на швидкість видачі піци. Призовий фонд — $200 тисяч

З 28 червня по 12 липня кожен американець, зареєстрований...

Безпечний і якісний стритфуд в Україні: тренди і поради від експертів ринку 

Як розвивається український стритфуд? Які у нього перспективи? На...

Вибір редактора
В продовження теми