Жувальні цукерки Starburst знають на ринку понад 60 років. Вперше вони з’явилися в Великобританії, а сьогодні бренд представлений у 180 країнах світу. На виробничих потужностях Mars Wrigley Confectionery працює 34 тис. співробітників.
Starburst Airs надійде у продаж в двох різних упаковках: Original і Sour Tropical.
Смаки включатимуть полуницю, лимон, апельсин та вишню в упаковці “оригінальних” та кислий ківі, полуницю, ананас, маракуйю і манго — в “тропічних”.
Мармеладки з газом повинні дебютувати в обмеженій кількості в обраних магазинах цієї осені, і лише у 2022 році будуть випущені у широкий продаж.
На відміну від типових жувальних мармеладок, STARBURST Airs мають інноваційну надуту текстуру. Компанія зробила так, щоб оригінальні та відомі всім цукерки STARBURST зустрілися з м’яким, повітряним відчуттям.
Кожен укус — це як впасти на подушку, говорить Джастін Холлін-Тауб, один із топ-менеджерів Mars Wrigley.
Пакуватимуть аеровані мармеладки в ПЕГ-упаковки об’ємом 4,3 унції.
Зазначимо, що згідно зі звітом Market Research Future, світовий ринок жувальних цукерок і желе до 2024 року досягне $40 млрд. Це привертає до нього увагу багатьох.
Раніше newfood.ua повідомляв, що український бренд створив веганський мармедал із спіруліни.
Джерела: Рrnewswire, FoodDive