Гігант кондитерського ринку додасть газу до своїх інноваційних цукерок

Гігант жувальних цукерок Mars Wrigley запустить Starburst Airs — нові аеровані мармеладки, яких досі ніхто не куштував.

Жувальні цукерки Starburst знають на ринку понад 60 років. Вперше вони з’явилися в Великобританії, а сьогодні бренд представлений у 180 країнах світу. На виробничих потужностях Mars Wrigley Confectionery працює 34 тис. співробітників.

Starburst Airs надійде у продаж в двох різних упаковках: Original і Sour Tropical. 

Смаки включатимуть полуницю, лимон, апельсин та вишню в упаковці “оригінальних” та кислий ківі, полуницю, ананас, маракуйю і манго — в “тропічних”.

Мармеладки з газом повинні дебютувати в обмеженій кількості в обраних магазинах цієї осені, і лише у 2022 році будуть випущені у широкий продаж.

На відміну від типових жувальних мармеладок, STARBURST Airs мають інноваційну надуту текстуру. Компанія зробила так, щоб оригінальні та відомі всім цукерки STARBURST зустрілися з м’яким, повітряним відчуттям. 

Кожен укус — це як впасти на подушку, говорить Джастін Холлін-Тауб, один із топ-менеджерів Mars Wrigley.

Пакуватимуть аеровані мармеладки в ПЕГ-упаковки об’ємом 4,3 унції.

Зазначимо, що згідно зі звітом Market Research Future, світовий ринок жувальних цукерок і желе до 2024 року досягне $40 млрд. Це привертає до нього увагу багатьох.

Раніше newfood.ua повідомляв, що український бренд створив веганський мармедал із спіруліни.

Джерела:  Рrnewswire, FoodDive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Zero waste lifestyle: що таке “нуль відходів”? Філософія безвідходного тренду

Останнім часом все частіше можна почути такий вираз, як zero waste lifestyle. Що він означає та чи вартий цей...

На вирощування мікрогріну чи відкриття кав’ярні можна отримати 130 тис. грн

Програма під назвою “Economic Resilience Programme” передбачає надання мікрогрантів для тих, хто веде свою діяльність у Харківській та Дніпропетровській...

Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет» 

Мʼясні сомельє відрізняють ритейл МХП від інших мереж і дають споживачеві більше, ніж гарне обслуговування. Це не просто продавці,...

Сторічна компанія запекла корисні білки у вафлі, щоб догодити підліткам

Високопротеїнові вафлі Eggo Fully Loaded містять 10 грамів білка в розрахунку на порцію Вафлі доступні у двох варіантах: Chocolate Chip...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Може вас зацікавити

Всесвітньо відома корпорація виводить на ринок сир нового покоління

Цього тижня компанія оголосила про запуск Bold Cultr —...

Виробник веганського меду удосконалив технологію та готується до запуску в Європі

Рік тому компанія провела два стартові раунди залучення інвестицій...

Австралійці роблять унікальні горілку, джин, лікер та перший у світі віскі з овечої сироватки

Винокурню власники ферми створили як екологічний спосіб переробки відходів...

Школа для пекарів пережила карантин завдяки замороженим круасанам та Zoom

Власники школи, Тетяна та Денис Суховії займаються “здобним” бізнесом...

Біл Ґейтс не причім. «Чіп» на руці підбере ідеальне меню для кожного

Технологічний підхід обіцяє поліпшити метаболізм, підвищити рівень енергії та...

Вибір редактора
В продовження теми