Раунд очолив ZhenFund, створений китайськими технологічними гігантами (на ранніх термінах фонд також підтримував Apple, Google та Instagram). Серед інших інвесторів — Lever VC, Better Bite Ventures, Sky9 Capital та K2VC.
Фінансування буде спрямоване на стимулювання поточних науково-дослідних робіт з кінцевою метою вивести культивовану свинину на ринок Китаю.
Стартап має намір стати першим підприємством з комерціалізації культивованого м’яса в Китаї.
CellX — одна з трьох компаній у Китаї, що займаються вирощуванням м’яса з клітин
Компанія зосереджений виключно на китайському ринку, де продовольча безпека є першочерговою проблемою на тлі триваючої пандемії та зростання захворюваності худоби.
«Культивоване м’ясо буде найкращим вирішенням проблеми постачання свинини у Китаї, підтримуючи політику уряду в найближчі кілька десятиліть агресивно скорочувати вуглець», — пояснюють у CellX.
4 вересня стартап успішно провів дегустацію цільнозрізової культивованої свинини.
В основі технології створення м’яса свиней використовуються інноваційні структури, включаючи 3D-друк.
Для офіційного виходу на ринок компанії варто здолати декілька перешкод, оскільки поки що лише Сінгапур дав дозвіл на продаж культивованого м’яса.
Також доведеться працювати над сприйняттям продукту споживачами, так як на сьогодні лише 53% населення країни готове скуштувати культивоване м’ясо.
Джерело: Green Queen