Раунд очолила люксембурзька компанія DLF Venture. У фінансуванні взяли участь інвестори харчових технологій Five Seasons Ventures та DX Ventures, та відділ VC гіганта доставки продуктів харчування Hero Hero.
Серед інших відомих інвесторів — колишній гонщик і чемпіон світу з гонок у Формулі -1 Ніко Росберг, який з моменту виходу на пенсію підтримував низку зелених технологічних стартапів.
Стартап, запущений ще у 2016 році випустив два успішні бренди, орієнтовані на споживачів — Nucao та Numove.
Весь асортимент представлений кліматично позитивними, без пластику, з низьким вмістом цукру веганські шоколадні та протеїнові батончики і закуски.
Продукція сертифікована як органічна, веганська, не містить рафінованих цукрів та упакована в обгортки на основі целюлози для домашнього компостування.
На кожен проданий продукт Nu виділяє частину доходів на підтримку проектів відновлення лісів, згідно якого планує висадити мільярд дерев до 2030 року та вже подолала відмітку у 7,7 млн.
Тенденція на сприятливі до клімату закуски швидко зростає, сам Nu зафіксував тризначний ріст продажів у 2021 році четвертий рік поспіль, і тепер бренд продається в більш ніж 10 тис. магазинів.
Тим часом на ринок вийшли клімат-позитивні крекери Airly Foods, котрі видаляють парникові гази з повітря.
Джерелa: Green Queen, the nu company