Стартап екс-чемпіона Формули-1 по випуску екологічних шоколадок отримав мільйони венчурних інвестицій

Німецький стартап веганського шоколаду the nu company зібрав понад 14 млн євро на розширення асортименту та розповсюдження його як Європою, так і на міжнародні ринки.

Раунд очолила люксембурзька компанія DLF Venture. У фінансуванні взяли участь інвестори харчових технологій Five Seasons Ventures та DX Ventures, та відділ VC гіганта доставки продуктів харчування Hero Hero.

Серед інших відомих інвесторів — колишній гонщик і чемпіон світу з гонок у Формулі -1 Ніко Росберг, який з моменту виходу на пенсію підтримував низку зелених технологічних стартапів.

Стартап, запущений ще у 2016 році випустив два успішні бренди, орієнтовані на споживачів — Nucao та Numove.

Весь асортимент представлений кліматично позитивними, без пластику, з низьким вмістом цукру веганські шоколадні та протеїнові батончики і закуски.

Продукція сертифікована як органічна, веганська, не містить рафінованих цукрів та упакована в обгортки на основі целюлози для домашнього компостування.

На кожен проданий продукт Nu виділяє частину доходів на підтримку проектів відновлення лісів, згідно якого планує висадити мільярд дерев до 2030 року та вже подолала відмітку у 7,7 млн.

Тенденція на сприятливі до клімату закуски швидко зростає, сам Nu зафіксував тризначний ріст продажів у 2021 році четвертий рік поспіль, і тепер бренд продається в більш ніж 10 тис. магазинів.

Тим часом на ринок вийшли клімат-позитивні крекери Airly Foods, котрі видаляють парникові гази з повітря.

Джерелa: Green Queen, the nu company

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У біореакторі «варять» із цукру натуральні барвники, яких не існує в природі

Створена ними «безклітинна» платформа може забезпечити біосинтез затребуваних пігментів.Перші харчові барвники отримували виключно із рослин, але поступово їх замінили...

Овочі, що ростуть в магазині. До 2025 року гідропоніка стане хітом продажів

Джулія відкриває програму для планування меню і вносить стартові параметри, щоб спланувати святкову вечерю. Кількість осіб – 7, у...

Для українських військових створять халяльні, кошерні та веганські сухпайки

Нові сухпайки мають на меті задовольнити потреби військових, враховуючи їхні релігійні переконання, здоров'я та етичні принципи. Вони будуть впроваджені...

Екоактивісти створили посуд із відходів цукрових буряків та шукають інвесторів на Kickstarter

Майк і Алекс, засновники стартапу, ставлять за мету зробити світ чистішим, зеленішим та екологічнішим заради життя нащадків. Обоє мають...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Українських виробників навчать торгувати на Amazon та eBay

Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з...

Українська компанія створює інноваційні джеми з натуральними підсолоджувачами

Раніше у лінійці «Фіта-Трейд» були класичні рецептури джемів та...

Американці першими виростили в лабораторії мармурову свинячу вирізку

Переважна більшість компаній, що вирощують культивоване м’ясо, зосереджуються на...

МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у...

Вибір редактора
В продовження теми