Раунд очолив CAVU Ventures, який вже не вперше інвестує у стартап та допоміг провести масштабний ребрендинг продукту.
Стартап, очолюваний чоловіком та дружиною Стівеном та Еллісон Еллсворт, розпочинав з виробництва продукту на основі яблучного оцту на домашній кухні та продажем на місцевих фермерських ринках.
Після презентації бізнесу на шоу інвесторів Shark Thank, бренд Poppi отримав першу інвестицію від CAVU Ventures, котрий допоміг створити барвистий і захоплюючий імідж бренду содової.
Після близько восьми місяців роботи з внутрішньою креативною агенції CAVU, Poppi вийшли на ринок як функціональна газована вода наступного покоління.
На останньому раунді стартап заручився підтримкою зіркових інвесторів, серед яких Еллі Гулдінг, Холсі, Кевін Лава та Олівія Манн.
Poppi отримав фінансову підтримку і від представників музичної, кіно- та спортивної індустрії, включаючи Рассела Вестбрука, Chainsmokers, 24kGoldn, Kygo, Ніколь Шерцінгер та деяких відомих блогерів.
Найпопулярнішими артикулами бренду є полунично-лимонадний, малинова троянда, апельсин та кавун (обмежена сезонна серію, яка, зі слів Еллсворт, доступна цілорічно завдяки своїй популярності).
Фінансування спрямують на безперебійне забезпечення інвентарем, розширення команди та асортименту.
Вже у вересні Poppi планують випустити класичні смаки, включаючи «Doc Pop», класичну колу та кореневе пиво.
А тим часом, PepsiCo випустила функціональні напої, орієнтовані на покоління Z.
Джерело: Beverage Daily