Такі тенденції окреслив Хайді Кнудсен, менеджер з маркетингу компанії Lactosan, що має досвід у цій сфері по всьому світу.
Lactosan просуває свої сирні порошки для використання у рецептурі морозива.
Кнудсен говорить, що споживачі стають більш авантюрними та шукають нового сенсорного досвіду, і вони готові його дати.
Це підтверджують і опитування Innova 2021 року. Вони з’ясували, що кожен третій споживач цікавиться екзотичними поєднання при виборі продукту.
Це можуть бути поєднання солодкого морозива та солоного сиру, або місцевих інгредієнтів, як то певних видів морських водоростей чи навіть дуріану. Дуріан відомий тим, що його запилюють бджоли та кажани.
Ліз Хоу Расмуссен, менеджер з інновацій у галузі досліджень та розробок, звертає увагу на гарний попит на морозиво з сирними смаками. Проте він дуже різниться залежно від регіону.
В Європі надають перевагу більш солодким сортам сиру, таким як Маскарпоне, Вершковий сир та Норвезький Брюнуст. На противагу цьому, в Азії краще смакують пікантною Горгонзолою, Чеддером та Камамбером.
Зазначимо, що в морозиво додають не безпосередньо сир, а сирний порошок. Lactosan має у своєму асортименті 7 видів такого. Щоб розробити добавку, компанія співпрацювала з Копенгагенським університетом.
Окрім ефекту підсилення смаку такий продукт допомагає знизити використання солі, жиру та цукру у кінцевому продукті.
Нагадаємо, раніше литовці представили список із 9-ти химерних смаків морозива створених цього літа. Серед них — морозиво з рогів лося, з житнім хлібом та огірками.
Джерела: Lactosan, FoodIngredientsFirst