Вчені, яких підтримує бізнес-інкубатор Y Combinator, накачають лабораторного лосося колагеном для «справжності»

Знайдений спосіб створення слоїстих волокон культивовоної риби. Цього можна досягти за допомогою правильної термостабільності колагену.

Оскільки колаген та м’язові волокна плавляться при різній температурі, після термічної обробки культивована риба буде розшаровуватися так, як справжня.

Таким припущенням ділиться Клер Бомкамп, старший науковий співробітник с, що займається морепродуктами.

В рамках проєктної платформи Advancing Solutions to Alternative Proteins GFI зібрав ряд ідей щодо покращення технологій культивування морепродуктів.

Дослідники акцентують, що в період з 2010 по 2030 рр. світовий попит на морепродукти зросте на 30%. Окрім збільшення кількості населення значну роль у цьому відіграє зростання доходів споживачів.

Але пропозиція морепродуктів не настільки висока, щоб задовольнити цей попит. За оцінками Світового банку, запаси морської риби уже зараз недостатні.

Тож GFI допускає цілком ймовірним задоволення надлишкового попиту культивованою рибою та морепродуктами.

«Я вважаю, що використання колагену стане ключовим атрибутом успішності цієї технології», – говорить Бомкамп. Така ідея варта проведення наукових досліджень, додає він. 

За рахунок колагену виробники того ж культивованого лосося зможуть «правильно орієнтувати положення м’язових волокон», і отримати щось схоже на справжню рибу.

Нагадаємо, нещодавно американський бренд Good Catch вивів на український ринок рослинну рибу.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Протеїн із грибів допоможе Unilever збільшити продажі до 1 млрд євро

У Univever підрахували, що за минулий рік третину продовольчого обсягу становили продукти на рослинній основі.Зважаючи на те, що тенденція...

Nestlé інвестувала $0,2 млрд у нові лінії виробництва «безвідходної» кави

Згідно із заявою Nestlé, на місці вже розпочаті роботи з першими виробничими лініями, які, очікується, повністю запрацюють до червня...

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку легко зварити у будь-якому місці за допомогою склянки окропу. В...

З чистої етикетки. У виробників рослинних гамбургерів з’явився новий конкурент

Бургер unMEAT складається з інгредієнтів без ГМО, містить 230 калорій і 17 грамів білка на порцію. У його складі...

Danone створила спеціальне молоко для дітей із суміші вівса та гороху

Випуск нового продукту відображає зростальний попит на рослинні напої для дітей, говорять у компанії. майже три з чотирьох батьків, які...

МХП представила власні кулінарні рішення на міжнародній виставці SIAL 2024

Компанія фокусується на продуктах з доданою цінністю — підготовлених до приготування та готових до споживання — як для кінцевого...

Може вас зацікавити

Стартап смажить популярні снеки із черв`яків та продає на вулицях

Харчова цінність інноваційних продуктів перевершує звичну м’ясну чи рослинну...

Ізраїльський стартап створив із дріджів яскраві барвники кольору буряку та кактуса

Це як ніколи доречно, адже споживачі самі шукають на...

Вибір редактора
В продовження теми