R&D-центр в Сінгапурі має стратегічне значення для компанії. Саме тут всі розробки продуктів та технологій адаптуються під смакові уподобання та харчові потреби споживачів всього азійського ринку.
«Якщо ви хочете досягти успіху в нашому бізнесі, вам потрібно добре розуміти місцеві смаки та знати, які страви є бажаними. Що люди хочуть подавати своїм сім’ям», — каже Кріс Джонсон, генеральний директор в регіоні Азії, Океанії та Африки на південь від Сахари компанії Nestlé.
В рамках своєї роботи R&D-центр співпрацює з партнерами, науково-дослідними установами та стартапами у всьому регіоні, та має цілу історію інноваційних розробок.
Саме тут свого часу розробили кавові розчинні мікси, каву типу Milo та навіть рослинне морозиво.
Свій досвід приготування вершків для кави та вершкових немолочних латте Nescafé Gold компанія поширила на понад 20 країн. Окрім того, напрацювання R&D-центру були використані для запуску лінійки соєвих та вівсяних лате Starbucks.
Зараз Nestlé оснастила центр сучасними лабораторіями, експериментальними кухнями, кімнатами для сенсорних оцінок.
Також тут працюватиме акселератор — платформа для початківців, студентів та співробітників Nestlé для розробки та тестування нових концепцій.
Нагадаємо, раніше Nestlé об’єдналася з Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса.