«Чайний гриб» став відкриттям для покоління Z та демонструє неймовірний ріст

Виробництво комбучі демонструє приріст 50% рік до року, перетворюючись у найбільш зростаючу категорію функціональних напоїв.

spot_img

Комбуча — це продукт, виготовлений шляхом бродіння солодкого чаю з симбіотичною культурою, що складається з бактерій та дріжджів. Раніше newfood.ua розповідав, як працює компанія, що започаткувала виробництво комбучі в Україні.

Хана Крам, президент та співзасновниця американської Kombucha Brewers International (KBI), пояснює успіх ферментованого напою розумінням споживачами його користі для здоров’я.

Сегмент комбучі явно не переповнений рекламою. Тут скоріше спрацьовує «сарафанне радіо» та органічний потяг до корисного продукту.

«Люди діляться власними враженнями щодо покращення самопочуття, і прагнуть розповісти про це друзям та у соцмережах», — говорить вона.

Найближчим часом сегмент комбучі не буде демонструвати ознак уповільнення

«Він продовжить зростати зі швидкістю майже 20%, а до 2028 року сягне $8,5 млрд. Ми зараз спостерігаємо більший попит, ніж деякі виробники здатні задовольнити», — додає Крам.

У сегменті комбучі є багато можливостей для зростання та інновацій. В напій можна додавати адаптогени та чаї преміум-класу. Інша ідея — створення твердої комбучі.

Що стосується регіонального зростання, KBI спостерігає найсильніший приріст у США — особливо в південних штатах, де комбуча сала відкриттям для покоління Y та Z. А у Європі та Великобританії комбуча виходить на “сцену” ресторанів та пабів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Служба доставки їжі DoorDash, з капіталізацією приблизно у $16 млрд подала заявку на IPO

Американська служба доставки їжі DoorDash планує вивести компанію на біржу до кінця 2020 року. Акції компанії з'являться на NYSE...

Pizza Hut запустила перший робот-ресторан, який пече півсотні страв за годину

«Ресторан у коробці» базується на технології Hyper-Robotics, ізраїльського стартапу у сфері харчової робототехніки.Інноваційний ресторан Pizza Hut запрацював на автостоянці...

Сміливі аромати та безалкогольне вино: що питимуть у 2022 році

Такими спостереженнями поділився Том Гібсон, головний спеціаліст по ароматизації в американській компанії Flavorman. Flavorman детально дослідила ринок напоїв та сформувала...

Wine Wall — автономний кіоск для продажу вина з роботом-сомел’є

Ідея проекту в тому, щоб запропонувати магазинам та ресторанам автономне рішення для продажу алкоголю.Рішення пропонується в трьох різних розмірах...

Українці варять у Таїланді шоколад зі смаком борщу. Без м’яса

Цей веганський шоколад, презентований у грудні 2023 року в серії "Inspired by Ukraine", став частиною лінійки продукції, натхненної культурами...

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і просувати інноваційний білок Solein на світові ринки. Solein — це революційний...

Може вас зацікавити

Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої...

На Львівщині роблять печиво, що покращує настрій, знімає стрес та підтримує мозок

Засновником і натхненником створення здорового печива є Руслана Римарська....

Вибір редактора
В продовження теми