В основі унікальної технології — обсмажування горіхів у потоці гарячого повітря протягом всього лише 180 секунд. Як пояснює виробник, саме це дає можливість домогтися неперевершеного смаку.
«Всі горіхи закуповуємо безпосередньо у виробників або імпортерів: офіційно, з повним пакетом документів. Наша перевага у тому, що ми використовуємо тільки якісну сировину — цілі свіжі горіхи від надійних постачальників, а не подрібнені окислені залишки або стружку», — діляться в компанії.
В складі паст —100% перетертого горіху, без жодних добавок
Окрім мигдальних паст AUMi створює фісташкову, арахісові, кокосову, пасту з фундуку, кеш’ю, з волоського горіха, з насіння гарбуза, насіння соняшнику і навіть насіння конопель.
Збут зорієнтований як на сегмент B2B, так і в ритейл. Зокрема, виробник співпрацює з супермаркетом Good Wine, ТД «Вегетус», ТОВ «Таврія В», Fozzy Group, Rozetka тощо.
Впроваджується система аналізу ризиків HACCP.
Також в асортименті — основи для рослинного молока.
AUMi створила повний замкнутий цикл виробництва — відбір горіхів, чистка, обсмажування, помел, введення інгредієнтів, розфасовка продукції.
Потужності компанії дозволяють виробляти кілька тонн горіхової пасти на добу
«Назва бренду походить від слова AUM (ОМ) — сакральний звук, початкова мантра, «слово сили», — пояснюють в компанії.
А своєю місією бачать робити прості і смачні продукти, встановлюючи високі стандарти для себе та постачальників.