Сакральна компанія з Одеси створює «живі» пасти з українського мигдалю та конопель

Одеська компанія AUMi єдина в Україні виготовляє «живу» горіхову пасту з мигдалю, в тому числі — українського.

В основі унікальної технології — обсмажування горіхів у потоці гарячого повітря протягом всього лише 180 секунд. Як пояснює виробник, саме це дає можливість домогтися неперевершеного смаку.

«Всі горіхи закуповуємо безпосередньо у виробників або імпортерів: офіційно, з повним пакетом документів. Наша перевага у тому, що ми використовуємо тільки якісну сировину — цілі свіжі горіхи від надійних постачальників, а не подрібнені окислені залишки або стружку», — діляться в компанії.

В складі паст —100% перетертого горіху, без жодних добавок

Окрім мигдальних паст AUMi створює фісташкову, арахісові, кокосову, пасту з фундуку, кеш’ю, з волоського горіха, з насіння гарбуза, насіння соняшнику і навіть насіння конопель.

Збут зорієнтований як на сегмент B2B, так і в ритейл. Зокрема, виробник співпрацює з супермаркетом Good Wine, ТД «Вегетус», ТОВ «Таврія В», Fozzy Group, Rozetka тощо.

Впроваджується система аналізу ризиків HACCP.

Також в асортименті — основи для рослинного молока.

AUMi створила повний замкнутий цикл виробництва — відбір горіхів, чистка, обсмажування, помел, введення інгредієнтів, розфасовка продукції.

Потужності компанії дозволяють виробляти кілька тонн горіхової пасти на добу

«Назва бренду походить від слова AUM (ОМ) — сакральний звук, початкова мантра, «слово сили», — пояснюють в компанії.

А своєю місією бачать робити прості і смачні продукти, встановлюючи високі стандарти для себе та постачальників.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Danone інвестує у повноцінне молоко, яке виробляється в процесі точного бродіння

Завдяки новим виробничим і технологічним потужностям компанія продаватиме молочні аналоги за такою ж ціною, як і традиційні тваринні продукти.Imagindairy...

Володар премії «Греммі» створив морозиво без молока. Воно вже на полицях найбільших рітейлерів

JD’s Vegan розробив три нові смаки до своєї лінійки: Chocolate My Way, який описують як надбагатий і декадентський; Key...

Український стартап виготовлятиме у Франції упаковку для їжі з опалого листя

Після цього стартап планує придбати щонайменше три інші заводи в Європі протягом наступних п’яти років. “Наразі єдиним нашим інвестором є...

Найтовстіші та найтонші, з омегою та з «неправильного» батату — ринок чіпсів кишить новинками

У міру того як населення світу стає більш уважним до свого здоров’я, виробники чіпсів починають шукати корисніші варіанти. Серед...

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium, поруч із Карловим мостом. Площа становить 173 кв. м на...

Шістсотрічна українська солеварня випустила сирну сіль та шукає нового інвестора

Склад сирної солі включає різні сири, як от "Світанок", "Монастирський", сир із трюфелем, "Торба", "Годз", "Магура", "Верде" та "Чорна...

Може вас зацікавити

Шведи додали у веганське м’ясо перший у світі жир на основі грибів

Вперше в галузі рослинного м’яса компанія запустила унікальний інгредієнт,...

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку...

Вибір редактора
В продовження теми