«Наші кубики — на 100% справжня їжа. Смак і консистенція схожі на звичайну їжу», — пояснює Марія Лаура Вакафлорес, головний маркетинговий директор та співзасновниця компанії.
SquarEat розробила 30 різних смаків, проте спочатку випустить 15: курка, яловичина, лосось, морський окунь, рис басматі, батат, кіноа, брокколі, кабачки, веганський бургер, шоколадні млинці, фундук, арахіс та фісташки.
Кубики можна вживати як самостійні страви, так і використовувати у якості інгредієнтів. Або доповнювати звичний прийом їжі.
Споживачі можуть обирати міні-набори з чотирьох кубиків по 50 грамів, або великі порції, що налічують шість кубиків.
Технологія виробництва кубиків передбачає, що обладнання одночасно може обробити лише один інгредієнт. При цьому SquarEat використовує принцип термічного шоку, що запобігає втраті поживних речовин та значно подовжує термін зберігання.
Ця техніка потребує спеціальних морозильних камер, які за годину значно знижують температуру продуктів — до близько -20 градусів за Цельсієм.
Стартап уже зібрав $350 тис. від засновників та інвесторів та розпочав краудфандингову кампанію на платформі Wefunder, щоб зібрати додаткові $700 тис., які планують використати на масштабування виробництва, збільшення асортименту та популяризації своєї розробки.
Досі були створені кубики для приготування кави та чаю від Coca-cola та ароматизовані кубики для води Microdrink.
Кубики ж від SquarEat можуть замінити повноцінний прийом їжі.
Джерело: Food Ingredient First