Італійські шеф-кухарі створили преміум-корм для людей. У кубиках.

Американський стартап SquarEat разом з італійськими шеф-кухарями створили готову до вживання їжу у квадратиках з природним тривалим терміном зберігання.

«Наші кубики — на 100% справжня їжа. Смак і консистенція схожі на звичайну їжу», — пояснює Марія Лаура Вакафлорес, головний маркетинговий директор та співзасновниця компанії.

SquarEat розробила 30 різних смаків, проте спочатку випустить 15: курка, яловичина, лосось, морський окунь, рис басматі, батат, кіноа, брокколі, кабачки, веганський бургер, шоколадні млинці, фундук, арахіс та фісташки.

Кубики можна вживати як самостійні страви, так і використовувати у якості інгредієнтів. Або доповнювати звичний прийом їжі.

Споживачі можуть обирати міні-набори з чотирьох кубиків по 50 грамів, або великі порції, що налічують шість кубиків.

Технологія виробництва кубиків передбачає, що обладнання одночасно може обробити лише один інгредієнт. При цьому SquarEat використовує принцип термічного шоку, що запобігає втраті поживних речовин та значно подовжує термін зберігання.

Ця техніка потребує спеціальних морозильних камер, які за годину значно знижують температуру продуктів — до близько -20 градусів за Цельсієм.

Стартап уже зібрав $350 тис. від засновників та інвесторів та розпочав краудфандингову кампанію на платформі Wefunder, щоб зібрати додаткові $700 тис., які планують використати на масштабування виробництва, збільшення асортименту та популяризації своєї розробки.

Досі були створені кубики для приготування кави та чаю від Coca-cola та ароматизовані кубики для води Microdrink.

Кубики ж від SquarEat можуть замінити повноцінний прийом їжі.

Джерело: Food Ingredient First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ринковий гігант створив першу холодну каву швидкого приготування. Це займає всього 60 хвилин

Новинка буде представлена ​​на виставці у Чикаго, яка проходитиме на початку жовтня у McCormick Place.Свіжоприготована холоднозаварена кава Ronnoco з’явиться...

Сироварня на Львівщині варить індійський сир зі смаженою цибулею

Серед них – індійський сир з волоським горіхом та смаженою цибулею, сир в копченій олії та джеми, які можна...

Кулебяка для Кулібіна. Uniliver навчає сім’ї винаходити їжу з відходів

«Харчові відходи — це зростаюча гуманітарна та екологічна криза», — говорить Крістіна Бауер-Планк з Unilever.Компанія взяла за мету боротьбу...

Жінки можуть отримати 40 тис. грн на створення нового бізнесу

Грантова програма організована завдяки проєкту «Посилення ґендерного реагування та запобігання насильству щодо жінок і дівчат у гуманітарній кризі та...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Швейцарці розробили технологію, що імітує мармуровість у рослинному м’ясі

Нова запатентована технологія PrimeLock+ імітує клітини тваринного жиру таким...

Технологи за допомогою мікробного бродіння відтворили смак фіалки та драконового фрукта

Sensegen отримала шість «справжніх фруктових» смаків для харчових продуктів...

Heinz виготовить справжній космічний кетчуп з марсіанських помідорів

Версія томатів Marz, вирощена умовах температури, води та грунту,...

У ковбасі майбутнього м’ясо замінять на цвіркунів. Продати допоможе маркетинг

Про це розповідає Аарон Т. Досі, доктор філософії, президент,...

Британці створили рослине молоко третього покоління

Йоркширський бренд Mighty Drinks, найбільш відомий своїм веганським гороховим...

Вибір редактора
В продовження теми