Чіпси зі смаком квашеної капусти та шоколад із манго — хіти китайського ринку фастфуду

Поточні вподобання споживачів у Китаї варіюються від шоколаду зі смаком манго до картопляних чіпсів зі смаком квашеної капусти.

Такими результатами аналізу ринку поділилася Dada Group, що керує китайською платформою доставки та роздрібної торгівлі JDDJ.

Аналіз базується на наборі big data, якими володіє JDDJ, та онлайн і онлайн досвіді і тісному партнерстві з PepsiCo Food.

По мірі того, як все більше і більше людей вибирають харчуватися перекусами, JDDJ відзначає стрімке зростання в категорії закусок. Підсилює цей тренд зручна годинна служба доставки, яка працює на платформі.

У якості улюблених закусок для повсякденного вжитку аналітики відзначають картопляні чіпси та гострі снеки. А подарункові коробки з шоколадом стали найбільш популярними під час святкових заходів.

Згідно зі звітом Dada Group, у 2020 р. продажі закусок виросли на 91%.

Повітряні снеки, шоколад і печиво входять у трійку найпопулярніших категорій

Тим часом, вафлі та шоколад демонструють найбільші темпи приросту порівняно з минулим роком.

В умовах пандемії COVID-19 споживачі все частіше звертаються до роздрібних платформ, щоб задовольнити свій попит на закуски. Згідно результатів аналізу, на послуги онлайн-супермаркетів припадало 80% продажів закусок в JDDJ.

Використовуючи свої можливості в роздрібній торгівлі, JDDJ підтримує співпрацю з більш ніж 150 відомими брендами. Тож результати аналізу даних платформи є більш ніж показовими.

Раніше newfood.ua повідомляв, що чиказький стартап Blake’s Seed Based розробив снеки, що не містять жодного алергену.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рейтинг продуктів без лактози й глютену: найкращі варіанти для людей з непереносимістю

Багато людей страждають на різні види харчової непереносимісті. Найвідоміші – це целіакія й лактозна недостатність. Організм людей, в яких...

Перше в світі лабораторне м’ясо краба потрапило в ресторани. Ціна — $3000 за кілограм

Її провів шеф-кухар Хосе Луїс Дель Амо з компанії TheTasteLab у ресторані Bukit Timah Kebaya. Він приготував дві страви...

Ізраїльський виробник 3D-м’яса виходить на IPO, щоб перейти на промислові обсяги

Вони прагнуть отримати до 25,4 млн доларів і планують продати до 1,9 млн акцій за стартовою ціною 15,10 долара...

Impossible Foods восени виведе на ринок рослинну курятину. Почнуть — з ресторанів

Компанія не відмовляється від своїх планів, навіть попри те, що ринок уже і без того переповнений подібними пропозиціями.Свій продукт...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

Компанія Обами розробила особливі газовані напої для підлітків

Новий продукт під назвою Plezi Fizz містить на 70%...

Вибір редактора
В продовження теми