Такими результатами аналізу ринку поділилася Dada Group, що керує китайською платформою доставки та роздрібної торгівлі JDDJ.
Аналіз базується на наборі big data, якими володіє JDDJ, та онлайн і онлайн досвіді і тісному партнерстві з PepsiCo Food.
По мірі того, як все більше і більше людей вибирають харчуватися перекусами, JDDJ відзначає стрімке зростання в категорії закусок. Підсилює цей тренд зручна годинна служба доставки, яка працює на платформі.
У якості улюблених закусок для повсякденного вжитку аналітики відзначають картопляні чіпси та гострі снеки. А подарункові коробки з шоколадом стали найбільш популярними під час святкових заходів.
Згідно зі звітом Dada Group, у 2020 р. продажі закусок виросли на 91%.
Повітряні снеки, шоколад і печиво входять у трійку найпопулярніших категорій
Тим часом, вафлі та шоколад демонструють найбільші темпи приросту порівняно з минулим роком.
В умовах пандемії COVID-19 споживачі все частіше звертаються до роздрібних платформ, щоб задовольнити свій попит на закуски. Згідно результатів аналізу, на послуги онлайн-супермаркетів припадало 80% продажів закусок в JDDJ.
Використовуючи свої можливості в роздрібній торгівлі, JDDJ підтримує співпрацю з більш ніж 150 відомими брендами. Тож результати аналізу даних платформи є більш ніж показовими.
Раніше newfood.ua повідомляв, що чиказький стартап Blake’s Seed Based розробив снеки, що не містять жодного алергену.