В очікуванні п’ятикратного росту: Beyond Meat та Nestle штурмують ринок замінників м’яса

Світовий ринок рослинних білків, який оцінювався у $29,4 млрд у 2020 році, до 2030-го може перевищити $162 млрд, сягнувши 7,7% глобального ринку протеїну.

У серпневому звіті агентства Bloomberg Intelligence перераховуються різні причини настільки стрімкого зростання.

Зокрема, цьому сприятимуть зусилля самих компаній, які працюють у рослинному сегменті: Beyond Meat, Impossible Foods та Oatly налагоджують співпрацю з ресторанами, а такі традиційні компанії як Kellogg та Nestle активно демонструють веганські продукти у рекламних кампаніях.

За даними Bloomberg Intelligence, продаж м’ясних та рибних альтернатив на рослинній основі може досягти 5% від загального ринку м’яса та риби до 2030 року.

Рослинні замінники молока складуть 10% загального ринку молочної продукції до 2030 року — у порівнянні з 4,5% у 2020 році.

Аналітики прогнозують, що альтернативний ринок м’яса, який зараз становить $4,2 млрд, може вирости до $74 млрд протягом найближчих десяти років. Це у тому випадку, якщо він «піде» по аналогічній моделі зростання, що й рослинне молоко.

Наразі альтернативне м’ясо становить менше 1% від загального обсягу реалізації м’ясних категорій, тоді як альтернативи на основі рослинного молока складають майже 15% загальних продажів останнього.

Стимулює зростання сегменту білків на основі рослин поінформованість споживачів про переваги для здоров’я, переваги сталих моделей господарювання та постійне падіння цін на продукти, вважають в Bloomberg Intelligence.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що Nestlé доєдналася до веганського тренду, стартувавши з доставкою готових страв.

Джерело: Bloomberg

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вчені надрукували кальмарів з водоростей та відходів виробництва локшини

Отримані кільця кальмара вирізняються своїм вмістом білка. Їх можна смажити та споживати як справжні. Концепція з’явилася на тлі надмірного вилову...

Мікроводорості стануть їжею майбутнього — інвестори несуть гроші

Окрім цього нещодавно залученого капіталу, Quazy Foods офіційно співфінансується Європейським Союзом.Завдяки новим коштам стартап розширить виробництво до пілотної стадії...

«Салат майбутнього», створений за аерокосмічними технологіями, зібрав мільйон інвестицій

Загальні інвестиції в проект оцінюються майже в $13 млн Флагманський продукт стартапу створений з використанням технології сушіння за допомогою ліофілізації...

Стартап Pairwise залучив $90 млн на створення вишень без кісточок

Інвестиційний раунд очолили Глобальний фонд харчових та сільськогосподарських технологій Pontifax та існуючий інвестор стартапу Deerfield Management Company. Також долучилася компанія...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Ресторани годуватимуть європейців яйцями, вирощеними із дріжджів

До кінця року альтернативні яйця з’явиться у кафе, ресторанах...

Перша в Україні високогірна сироварня виготовлятиме сир з «митою кіркою»

Технологія передбачає особливий догляд за сирами при дозріванні Він полягає...

На Житомирщині варять авторський сир з бузиною, медом та аджикою

Крафтове виробництво у селі Великий Браталів Любарської громади заснував...

Інвестори вкладають $0,2 млрд у м’ясо з «пробірки» — завод збудують у Перській затоці

Зараз Eat Just культивує курятину на потужностях в Сінгапурі...

Зірка популярного серіалу з Netflix створив веганську заміну не менш популярній Nutella

Новий бренд, що отримав назву TBH, утворився після двох...

Вибір редактора
В продовження теми