У серпневому звіті агентства Bloomberg Intelligence перераховуються різні причини настільки стрімкого зростання.
Зокрема, цьому сприятимуть зусилля самих компаній, які працюють у рослинному сегменті: Beyond Meat, Impossible Foods та Oatly налагоджують співпрацю з ресторанами, а такі традиційні компанії як Kellogg та Nestle активно демонструють веганські продукти у рекламних кампаніях.
За даними Bloomberg Intelligence, продаж м’ясних та рибних альтернатив на рослинній основі може досягти 5% від загального ринку м’яса та риби до 2030 року.
Рослинні замінники молока складуть 10% загального ринку молочної продукції до 2030 року — у порівнянні з 4,5% у 2020 році.
Аналітики прогнозують, що альтернативний ринок м’яса, який зараз становить $4,2 млрд, може вирости до $74 млрд протягом найближчих десяти років. Це у тому випадку, якщо він «піде» по аналогічній моделі зростання, що й рослинне молоко.
Наразі альтернативне м’ясо становить менше 1% від загального обсягу реалізації м’ясних категорій, тоді як альтернативи на основі рослинного молока складають майже 15% загальних продажів останнього.
Стимулює зростання сегменту білків на основі рослин поінформованість споживачів про переваги для здоров’я, переваги сталих моделей господарювання та постійне падіння цін на продукти, вважають в Bloomberg Intelligence.
Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що Nestlé доєдналася до веганського тренду, стартувавши з доставкою готових страв.
Джерело: Bloomberg