Молоді науковці із Німеччини створили нейропляшку, яка «обманює» смакові рецептори людини

Air Up — перша у світі пляшка для пиття, яка ароматизує воду таким чином, що споживач відчуває смак, який насправді є запахом.

По суті споживачі «обманюють мозок», використовуючи пляшку Air Up.

Система пиття створена таким чином, що надає воді смаку без використання добавок. Аромат переноситься повітрям та за рахунок біологічного ефекту ретроназального нюху утворюється відчуття смаку, який насправді є запахом.

За рахунок цієї концепції вода може мати смак будь-якого напою

До пляшки створили спеціальні картриджі, які здатні вбирати рідкі природні аромати, подібно до губки.

Стартовий набір ароматизаторів, виготовлених провідною німецькою компанією зі справжніх фруктів та рослин, можна за бажання придбати разом з пляшкою.

«Наші картриджі розраховані щонайменше на 5 л води. У комплекті до пляшки міститься 3 картриджі, отже, ви можете отримати 15 л ароматизованої води», — пояснює Лєна Юнгст, співзасновниця концепту.

Функцію аромат-повітря можна легко активувати та деактивувати за рахунок розсувного механізму.

Система пиття створена таким чином, що повітря ззовні проходить через ароматизований картридж та під час пиття води сприймається як присмак у центрі нюху — частині кори головного мозку, що відповідає за запахи.

Смак буде яскравіший, якщо використовувати злегка холодну газовану воду.

Наразі пляшка Air Up доступна у семи країнах — Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, Бельгії, Нідерландах та Великобританії та налічує більше мільйона споживачів. Ідею такої пляшки стартаперам підказали виступи на Ted Talks фахівців з нейронауки. 

Перехід на більш корисні відомі напої підтримала також торгова марка Optimist. Вони створили безалкогольні джин та текілу.

Джерело: Packaging Insight

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Індійський стартап збільшить продажі антистресової кави в 10 разів

Запущений у квітні цього року, бренд JOMO вже реалізував 2 тис. коробок (24 тис. пакетиків) у межах країни протягом...

Виробник пребіотиків із цикорію інвестує 30 млн євро в розширення, щоб наздогнати попит

BENEO оголосив про багатомільйонну інвестиційну програму для розширення заводів з виробництва пребіотичних волокон кореня цикорію в Премуко (Чилі) та...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

Кенійці випустили жувальну гумку з активованим вугіллям. Розробка тривала 2 роки

Kenafric розпочинав свою діяльність як взуттєвий бізнес, а наразі є одним з найбільших виробників та провідних експортерів кондитерських виробів,...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Насіння ацтеків лікує все — від гіпертонії до раку. Дослідження

Глобальний попит на другорядні культури, такі як чіа, просо...

Китайці навчилися друкувати фрикадельки з лабораторного м’яса у промислових масштабах

Вчені запевняють, що створили «клітинну фабрику», яка може виробляти...

Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої...

Nestlé створила кашу з побічних відходів своєї фабрики, щоб нагодувати бідні сім’ї

Сорго змішують із злаками, такими як пшениця та кукурудза Зараз...

Вибір редактора
В продовження теми