По суті споживачі «обманюють мозок», використовуючи пляшку Air Up.
Система пиття створена таким чином, що надає воді смаку без використання добавок. Аромат переноситься повітрям та за рахунок біологічного ефекту ретроназального нюху утворюється відчуття смаку, який насправді є запахом.
За рахунок цієї концепції вода може мати смак будь-якого напою
До пляшки створили спеціальні картриджі, які здатні вбирати рідкі природні аромати, подібно до губки.
Стартовий набір ароматизаторів, виготовлених провідною німецькою компанією зі справжніх фруктів та рослин, можна за бажання придбати разом з пляшкою.
«Наші картриджі розраховані щонайменше на 5 л води. У комплекті до пляшки міститься 3 картриджі, отже, ви можете отримати 15 л ароматизованої води», — пояснює Лєна Юнгст, співзасновниця концепту.
Функцію аромат-повітря можна легко активувати та деактивувати за рахунок розсувного механізму.
Система пиття створена таким чином, що повітря ззовні проходить через ароматизований картридж та під час пиття води сприймається як присмак у центрі нюху — частині кори головного мозку, що відповідає за запахи.
Смак буде яскравіший, якщо використовувати злегка холодну газовану воду.
Наразі пляшка Air Up доступна у семи країнах — Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, Бельгії, Нідерландах та Великобританії та налічує більше мільйона споживачів. Ідею такої пляшки стартаперам підказали виступи на Ted Talks фахівців з нейронауки.
Перехід на більш корисні відомі напої підтримала також торгова марка Optimist. Вони створили безалкогольні джин та текілу.
Джерело: Packaging Insight