Молоді науковці із Німеччини створили нейропляшку, яка «обманює» смакові рецептори людини

Air Up — перша у світі пляшка для пиття, яка ароматизує воду таким чином, що споживач відчуває смак, який насправді є запахом.

По суті споживачі «обманюють мозок», використовуючи пляшку Air Up.

Система пиття створена таким чином, що надає воді смаку без використання добавок. Аромат переноситься повітрям та за рахунок біологічного ефекту ретроназального нюху утворюється відчуття смаку, який насправді є запахом.

За рахунок цієї концепції вода може мати смак будь-якого напою

До пляшки створили спеціальні картриджі, які здатні вбирати рідкі природні аромати, подібно до губки.

Стартовий набір ароматизаторів, виготовлених провідною німецькою компанією зі справжніх фруктів та рослин, можна за бажання придбати разом з пляшкою.

«Наші картриджі розраховані щонайменше на 5 л води. У комплекті до пляшки міститься 3 картриджі, отже, ви можете отримати 15 л ароматизованої води», — пояснює Лєна Юнгст, співзасновниця концепту.

Функцію аромат-повітря можна легко активувати та деактивувати за рахунок розсувного механізму.

Система пиття створена таким чином, що повітря ззовні проходить через ароматизований картридж та під час пиття води сприймається як присмак у центрі нюху — частині кори головного мозку, що відповідає за запахи.

Смак буде яскравіший, якщо використовувати злегка холодну газовану воду.

Наразі пляшка Air Up доступна у семи країнах — Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, Бельгії, Нідерландах та Великобританії та налічує більше мільйона споживачів. Ідею такої пляшки стартаперам підказали виступи на Ted Talks фахівців з нейронауки. 

Перехід на більш корисні відомі напої підтримала також торгова марка Optimist. Вони створили безалкогольні джин та текілу.

Джерело: Packaging Insight

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

ТОП-12 овочів і фруктів із низьким рівнем цукру для діабетиків

Іноді буває, що обід або вечеря ще попереду, а організму вже потрібне енергетичне підживлення. Тому важливо перекушувати між прийманнями...

Шкіра з ананасів — нова сировина для Nike, H&M та Hugo Boss від найбільшого виробника фруктів

В рамках нового партнерства Dole збиратиме залишки листя рослин ананасу на своїх плантаціях та відправлятиме їх Ananas Anam.З листя...

Теплиця з нутом — ізраїльтяни відправлять у космос спеціальну ферму

Ситуацію планує змінити NASA. Американське управління з дослідження космічного простору об’єднало зусилля з некомерційною організацією SpaceIL, яка намагається висадити...

Стартап з Бельгії створив перший у світі молекулярний пивний принтер

У якості «розхідників» One Tap використовує спеціальні «пивні картриджі» — невеликі флакони смакових сполук, які можуть впливати на хмільність,...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Компанії-гіганти стимулюють революцію рослинного м’яса: за три роки ринок подвоїться

Згідно зі свіжим звіту ProVeg International, явним лідером у...

Мільярд на рослинному тунці, веганських яйцях та креветках — світовий гігант заробив на foodtech

Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet,...

Стартап отримав 6 млн євро на завод, який вироблятиме харчову олію із тирси

Інвесторами стали Voima Ventures, 2C Ventures, Nordic Foodtech VC,...

Український бренд ліпить пельмені з м’ясом із буряку та ламінарії

"Ми розклали м’ясо на компоненти та заново зібрали, використовуючи...

Молодь переходить з енергетиків на розслабляючі напої з каннабісом та ромашкою. Дослідження

Замість банки умовного “red bull” споживачі шукають кардинально інше,...

Вибір редактора
В продовження теми