Корейці вироблятимуть найдешевші лабораторні стейки у світі — по 90 грн за кілограм

Південнокорейська харчова компанія Sea With планує до кінця 2030 року виробляти власний культивований стейк за ціною $3 за кілограм.

Вирішальне значення для зниження собівартості клітинного м’яса буде мати власна запатентована технологія стартапу.

В компанії пояснюють, що їм вже вдалося на 90% замінити процес виробництва власними поживними середовищами на основі водоростей та спеціально розробленою системою риштування.

Система риштування створена таким чином, щоб утримувати у середовищі з водоростей фетальну бичачу сироватку (FBS), яка широко застосовується як один із ключових інгредієнтів для культивування м’яса, що сприятиме рівномірному росту стейка.

Команда стартапу

Така технологія дозволяє поживним речовинам проникати глибше в отриману культуру тканин та робить можливим «виростити» м’ясо, товщиною понад 1 см.

Sea With також розробили власні культурні середовища з мікроводоростей, тим самим значно здешевивши процес.

Найдорожча частина виробництва клітинного м’яса — решта 10% традиційних середовищ для культивування клітин.

Стартап планує дебютувати на внутрішньому ринку зі своїм продуктом у пілотному ресторані вже до кінця 2022 року та зараз збирає фінансування на масштабування виробництва.

Для виходу на міжнародний ринок Sea With перш за все розглядає продовольчі майданчики США та Сінгапуру.

Галузь культивованого м’яса набирає обертів. Згідно досліджень аналітиків, до 2040 року клітинне м’ясо складе 35% від загальної кількості споживаного.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

З рослини зі спаржевих виготовили лінійку слабоалкогольних столових вин

AgaVida — тонко-солодке, злегка шипуче вино, виготовлене з агави преміум-класу, доповнене натуральними фруктовими смаками.Напій роблять із 100% нектару блакитної...

Бомба-ракета: український сервіс доставки Rocket запрацював в Амстердамі

Нідерланди стали другою серед десятка європейських держав, де Rocket планує стартувати роботу в 2021 році.«‎Ми віримо, що країна тюльпанів...

Glovo going global. Investor of world-famous startup explained about the principles of investing in “unicorns”

Maksym Filippov, executive director of the GR Capital venture fund, is one of those able to recognize putative "unicorns"...

Українці створили італійський делікатес із рідкісної угорської пухової свині

В оригіналі, ндуя – ферментована в природній оболонці намазанка із сала, м’яса та перцю.У ндую додають від 30 до...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Може вас зацікавити

Британці «смажать» пончики під пучком пари — без жиру та консервантів

Ентоні Флетчер, засновник стартапу, у співпраці з британськими вченими...

Nestlé об’єдналася з Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса

Компанія Future Meat Technologies базується в Ізраїлі, минулого місяця...

Вибір редактора
В продовження теми