Продовольчий гігант з мільярдною капіталізацією вступає у веганську гру

Найбільша у світі харчова компанія Nestlé доєдналася до веганського тренду, стартувавши з доставкою готових страв.

spot_img

Бренд Nestlé Freshly анонсував меню Purely Plant, яке містить шість нових позицій для тих, хто споживає виключно рослинну їжу.

«Ми раді запропонувати клієнтам зручний спосіб включити мінімально оброблені страви на рослинній основі у своє повсякденне життя», — сказав Майк Вайстрах, засновник та генеральний директор компанії.

Дотримуватися рослинної дієти можна не жертвуючи смаком, додав він

Nestlé придбала бренд Freshly у 2020 році. Зараз Freshly доставляє одного мільйона страв на тиждень.

Нова лінійка веганських страв включає бургери на рослинній основі Rainbow Harvest з липким морквяним джемом, літнє овочеве соте, бурріто сальса-верде з рослинними крихтами, карі з індійськими спеціями та фалафель.

Усі вони будуть доступні для замовлення через веб-сайт Freshly вже цього місяця.

«Для багатьох людей їжа без м’яса — це взагалі не їжа, але все більша кількість із нас вибирає, щоб їсти її рідше. Це можна розглядати як частину флексітаристської дієти, яка є і здоровішою, і кращою для планети», — ділиться своєю думкою Майк Вайстрах.

Nestlé також запустила опитування на своєму сайті щодо вживання рослинної їжі. У компанії говорять, що все більше споживачів приймають «виклик і різноманітність, пов’язані з регулярним приготуванням страв на рослинній основі, не відчуваючи тиску у своєму рішенні відмовитися від м’яса».

Нагадаємо, раніше Nestlé об’єдналася з ізраїльською Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

18 лютого на форумі «Хлібопекарський бізнес – 2021» обговорять проблемні питання галузі

Цільова аудиторія: керівники хлібопекарських і кондитерських підприємств, директори з якості, начальники департаментів постачання, головні інженери, начальники виробництв, а також...

Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.Свіжі кошти...

Замовлення веганської їжі зросли удвічі, а на Різдво кожен п’ятий не їстиме м’яса

Особливо помітний стрибок спостерігався після Всесвітнього місяця веганів у листопаді 2020 року.«Це фантастично бачити, що попит на веганську їжу...

Nestlé та ще 5 світових брендів роблять альтернативну рибу своїм флагманом

Сьогодні на ринок вийшли щонайменше 6 стартапів з усього світу, які пропонують власну альтернативу тунцю. Зокрема, це Fish Peas,...

Українці варять у Таїланді шоколад зі смаком борщу. Без м’яса

Цей веганський шоколад, презентований у грудні 2023 року в серії "Inspired by Ukraine", став частиною лінійки продукції, натхненної культурами...

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і просувати інноваційний білок Solein на світові ринки. Solein — це революційний...

Може вас зацікавити

Пластикову упаковку замінить папір, покритий білками та БАДами

Нова упаковка не містить жодного пластику. Більше того, вона...

Із бузини та брусниці створять порошки для соків з пребіотиками. Їх можна їсти сухими

Asiros створює суміші, які поєднують в собі переваги клінічно...

Вибір редактора
В продовження теми