Бренд Nestlé Freshly анонсував меню Purely Plant, яке містить шість нових позицій для тих, хто споживає виключно рослинну їжу.
«Ми раді запропонувати клієнтам зручний спосіб включити мінімально оброблені страви на рослинній основі у своє повсякденне життя», — сказав Майк Вайстрах, засновник та генеральний директор компанії.
Дотримуватися рослинної дієти можна не жертвуючи смаком, додав він
Nestlé придбала бренд Freshly у 2020 році. Зараз Freshly доставляє одного мільйона страв на тиждень.
Нова лінійка веганських страв включає бургери на рослинній основі Rainbow Harvest з липким морквяним джемом, літнє овочеве соте, бурріто сальса-верде з рослинними крихтами, карі з індійськими спеціями та фалафель.
Усі вони будуть доступні для замовлення через веб-сайт Freshly вже цього місяця.
«Для багатьох людей їжа без м’яса — це взагалі не їжа, але все більша кількість із нас вибирає, щоб їсти її рідше. Це можна розглядати як частину флексітаристської дієти, яка є і здоровішою, і кращою для планети», — ділиться своєю думкою Майк Вайстрах.
Nestlé також запустила опитування на своєму сайті щодо вживання рослинної їжі. У компанії говорять, що все більше споживачів приймають «виклик і різноманітність, пов’язані з регулярним приготуванням страв на рослинній основі, не відчуваючи тиску у своєму рішенні відмовитися від м’яса».
Нагадаємо, раніше Nestlé об’єдналася з ізраїльською Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса.