Too Good To Go — це програма, що з’єднує користувачів із магазинами та ресторанами, які мають непродані надлишки їжі, та пропонує їх за зниженою ціною.
Партнерська ініціатива отримала назву Waze for Good і триватиме протягом всього серпня.
У додатку Waze на карті буде нанесена сотня компаній-партнерів Too Good To Go у районах метро Вашингтона, Сіетла, Нью-Йорка, Філадельфії та Портленда.
Список популярних магазинів включатиме Just Salad, La Colombe, Juice Press, PLNT Burger, Café d’Avignon тощо.
Користувачі Waze побачать на карті спеціальні відмітки партнерів Too Good To Go. Натиснувши на них, можна отримати інформацію про бізнес та ініціативу. Партнери-учасники Waze for Good запропонують «сумки-сюрпризи» з їжею вартістю $3,99–5,99 кожна, які можуть забрати користувачі додатку.
Раніше Too Good To Go співпрацювала також із JOKR, мережею примарних продуктових магазинів, щоб запропонувати подібні пакети-сюрпризи з залишками їжі по $5.
Це особливо актуально, адже 40% харчових відходів в Америці продукують саме ресторани, продуктові магазини та компанії, що їх обслуговують.
Too Good To Go — це одна з небагатьох компаній, яка зосереджується на запобіганні харчовим відходам з ресторанів. Також вона співпрацює з продовольчими супермаркетами.
Раніше newfood.ua повідомляв, що голландці на 3D-принтері друкують солодощі зі сміття.
Джерело: Too Good To Go, Waze