«Уже розробили першу лінійку для чоловіків, і скоро вона з’явиться в продажі», — говорить Юлія Булгак, директор «Аквакультура України».
Юлія зацікавилась можливостями унікальної сировини після відвідин Ісландії. Тоді вона отримала колись грант на навчання від ООН.
«Нас возили на екскурсії на підприємства, які відносяться до рибного фермерства або рибному промислу і завезли в господарство, яке виробляє рибну шкіру. Мене вразив матеріал, він дуже гарно виглядав, мав приємний запах шкіри, і при цьому був міцним. Ніхто ніколи б в житті не здогадалася, що риб’яча шкіра може бути настільки міцною», — говорить директорка компанії.
Така шкіра відрізняється віз традиційної. Вона м’якша та еластична, має оригінальну текстуру.
Для виготовлення шкіри підходять практично будь-які види риб, адже технологія —стандартна. Економічно доцільно використовувати рибу, яка вирощуються або виловлюються у великих обсягах. Зазвичай це лосось або тріска, іноді — короп.
Від виду риби різниться і кінцевий продукт. Короп або теляпія має велику луску, тож шкіра буде більш об’ємна. Натомість лосось чи тріска дає більш елегантний візерунок.
Риб’ячу шкіру, як і іншу, можна фарбувати. Головне — щоб вона не пахла рибою.
«Це найскладніше в виробництві, і не всім вдається. Інший критерій — щоб сама шкурка не була травмована», — розповідає Юлія Булгак.
Тому риб’яча шкіра коштує в 10, а то і 20 разів дорожче
«Риб’яча шкіра – вимогливий матеріал, з ним треба вчитися працювати, а бажаючих – мало», — говорить вона.
Зараз «Аквакультура України» замовляє готову сировину з Ісландії. З неї уже навчилися виготовляти ідеальні гаманці у поєднанні з телячою шкірою – задля отримання потрібної жорсткості.
Один такий гаманець коштує $100. Він для тих, хто цінує екологічність, оригінальність та унікальні властивості товарів.
З такої шкіри можна виготовляти прикраси, сувеніри та навіть взуття – воно буде м’яким та краще підлаштовуватиметься під форму ноги.
Нагадаємо, недавно створили шкіру з ананасів. Вона стане новою сировиною для NIKE, H&M, PAUL SMITH та HUGO BOSS.