Foodsteps — перша британська технологічна компанія, яка надає інформацію про відстеження викидів вуглецю та розробила схему маркування екологічного впливу їжі для закладів громадського харчування та підприємств.
Стартап разом з провідними світовими вченими та дослідниками Кембриджського університету створили базу даних, яка вміщує інформацію про вуглецевий слід, забруднення, використання води та землекористування більш ніж 1000 інгредієнтів.
Для зручності маркування Foodsteps розробили кольорові етикетки зі світлофорним рейтингом та школою від А до Е, де А означає низький вплив на навколишнє середовище, а Е — високий.
Етикетки містять QR-код, який покупці можуть відсканувати, щоб дізнатися більше про вплив продуктів, або про те, що саме компанія робить для сталого розвитку.
Стартап вже отримав фінансову підтримку від Techstars та COREAngels та виграв грант у розмірі 25 000 фунтів стерлінгів (приблизно $34,6 тис) від Bupa для масштабування та спільної розробки продукту.
Маркування з екологічним впливом набуває неабиякої популярності. Компанія Airly Foods однією з перших почала розміщувати інформацію про вуглецевий слід крекерів, котрі видаляють парникові гази з повітря.
Джерело: Food Navigator, Green Queen