Німці розширяють вирощування лабораторної риби і планують зробити її масовим продуктом

Берлінська компанія Bluu Biosciences, що виробляє рибу на основі клітин розширить виробництво трьох найпопулярніших у світі видів риби — атлантичного лосося, райдужної форелі та коропа.

«Компанія оптимізує свої клітинні лінії для омега-3, вмісту жирів для оптимально збалансованого продукту», — повідомив Себастьян Рейкерс, співзасновник та головний науковець Bluu Biosciences.

Виробництво використовує власну технологію та клітинні лінії без застосування ГМО

Основою кожної клітинної лінії є біопсія (забір клітин) живої риби, пояснює Рейкерс.

Клітинні лінії можуть відтворюватися багато разів без проведення нової біопсії, що оптимізує процес виробництва та має важливе значення для масштабування процесу.

«Маса клітин зростає у біореакторі, які потім забираються і далі обробляються для розробки кінцевого продукту», — додав головний науковець компанії.

Bluu Biosciences має на меті створити стійку альтернативу за конкурентними цінами для задоволення масового попиту на рибні продукти більш екологічним шляхом.

Компанія планує випустити гібридні продукти, котрі складаються з клітинної риби та білків рослинного походження у вигляді фрикадельок, нагетсів та структурованого рибного філе.

Наразі понад 80 стартапів працюють над розвитком вирощеного м’яса та морепродуктів і значна кількість — над розробкою риби на рослинній основі.

Так, американці BlueNalu Inc вирощують рибу «в пробірці», а іспанці Mimic Seafood створили рослинного тунця для суші з помідорів та водоростей.

Джерело: Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Страви майбутнього: їжа в таблетках, білок з комах, ГМЇ, друк страв на 3D-принтері, їстівне пакування та молекулярна кухня

Їжа в таблетках Можливо ви бачили в фантастичних фільмах те, як персонаж кладе, наприклад, у мікрохвильовку таблетку, а потім через...

Французи розробили паливо для суперкарів із відходів виноробства

Сировиною для виробництва палива стали винний осад та виноградні вичавки. Як запевняє компанія, це може допомогти скоротити викиди вуглекислого газу...

Coca-Cola запустила унікальний напій для 15-річних. Серія обмежена

Напій, що отримав назву Coca-Cola OREO Zero Sugar, є обмеженою серією і буде доступний у США та ще 35...

Виробник крекерів із цвіркунів запускає франчайзинг. Вхід у бізнес – 300 тис. євро

Вхід у новий бізнес коштуватиме 300 тис. євро За ці кошти Origen Farms забезпечить початківців обладнанням та навчить їх технології...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Українську «п’яну вишню» п’ють у 12 країнах. Скоро там з’являться і реберні

Співзасновник холдингу Андрій Худо зазначає, що розширення за межі...

Доісторичне печиво: Виробник сумішей для випічки створив лінійку старовинного харчування

Продукти, натхненні аюрведичними принципами, є органічними та не містять...

Перестиглі банани пустили на еко-шкіру: з тонни отримують 50 кв. м полотна

Зі зростанням етичної моди бренди почали віддавати перевагу м’якій...

Вибір редактора
В продовження теми