Харчбук — американці запустили соцмережу для «харчових» особистостей, яких відбирає комп’ютер

Foodqu! Rk цього літа запустила платформу "Food Personal", яка допомагає визначити “харчову особистість” кожного окремого споживача.

Ідея створити платформу вийшла з того, що багато людей живуть з обмеженнями в харчуванні або мають певні харчові вподобання.  

Щоб з’ясувати свою “харчову особистіть”, необхідно пройти реєстрацію та опитування, в ході якого розповісти про свої харчові звички та відношення до певних продуктів.

Результат опитування формується за допомогою алгоритму, який визначає вподобання конкретної людини те, що Foodqu! Rk називає індивідуальністю. 

Існує п’ять категорій, які визначають індивідуальність споживача: натураліст, пристрасник, автор, ентузіаст та охоронець. 

Після реєстрації та проходження опитування користувач отримує доступ до платформи, щоб поділитися своїми результатами та комунікувати з іншими учасниками спільноти: обмінюватися рецептами, рекомендувати ресторани тощо.  

Наразі платформа приймає користувачів для раннього доступу на fooqu! Rk.com.

Засновники стартапу говорять, що за допомогою цього інструменту можна буде зібрати за одним столом людей з найрізноманітнішими харчовими вподобаннями, і кожен з них буде задоволений своєю вечерею.

Так само, як кожна страва складається з унікальних інгредієнтів, їжа на велику компанію теж

“Всі ми унікальні. Трохи інші, трохи складніші, трохи незвичніші. Особливо що стосується їжі. Але як, і що б ви не їли, ви можете знайти однодумців”, йдеться на сайті проєкту.

Концепція Foodqu! Rk сформульована засновником і генеральним директором Крістін Барклай. Вона базується на її особистій “подорожі” у світі їжі. Зараз Крістін вегетаріанка, та як ніхто інша знається на харчових обмеженнях вподобаннях.

Джерела: Foodqu! Rk, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Харчовий гігант випустить шоколад із виноградних кісточок

Cargill вперше звернула увагу на технологію отримання шоколаду без какао від Voyage Foods три роки тому, говорить Енн Мертенс-Гойнг,...

Ukraine Creates Its First Innovative Food Industry Park

The VOLIA industrial park unites three locations specializing in separate production stages and promotion of its residents' products.A production...

До 2025 року ринок альтернативного м’яса зросте на 14% — до $ 8,3 млрд

Про це йдеться в звіті MarketsandMarkets. Локомотивом такого зростання стане підвищення обізнаності покупців про користь для здоров'я рослинних аналогів...

Ті ще овочі: OVO, в який повірив Федорів, закриває новий раунд інвестицій

Розмір поки не розголошують, проте засновники говорять, що ці вкладення допоможуть компанії отримати лідерство на ринку Києва.Зараз серед свої...

Danone поїть українців інноваційним молоком із вівса, кукурудзи та лісових горіхів

Українські споживачі уже можуть знайти широкий асортимент напоїв і йогуртів Alpro, включно з мигдальним молоком (із додаванням цукру та...

Харків’яни смажать альтернативну каву — із жолудів

До переїзду в село у 2020 році Максим встановлював у Харкові маркізи та тенти, а Ольга працювала шеф-кухаркою у...

Може вас зацікавити

Ні риба, ні м’ясо: рослинні бургери з’являться в McDonald’s

Рішення McDonald's цілком логічне, адже конкуренти активно включають штучне...

Німці будуватимуть біореактори для вирощування лабораторного м’яса у національних масштабах

Компанія стверджує, що закрила найбільший раунд початкового фінансування в...

Вибір редактора
В продовження теми