Ідея створити платформу вийшла з того, що багато людей живуть з обмеженнями в харчуванні або мають певні харчові вподобання.
Щоб з’ясувати свою “харчову особистіть”, необхідно пройти реєстрацію та опитування, в ході якого розповісти про свої харчові звички та відношення до певних продуктів.
Результат опитування формується за допомогою алгоритму, який визначає вподобання конкретної людини — те, що Foodqu! Rk називає індивідуальністю.
Існує п’ять категорій, які визначають індивідуальність споживача: натураліст, пристрасник, автор, ентузіаст та охоронець.
Після реєстрації та проходження опитування користувач отримує доступ до платформи, щоб поділитися своїми результатами та комунікувати з іншими учасниками спільноти: обмінюватися рецептами, рекомендувати ресторани тощо.
Наразі платформа приймає користувачів для раннього доступу на fooqu! Rk.com.
Засновники стартапу говорять, що за допомогою цього інструменту можна буде зібрати за одним столом людей з найрізноманітнішими харчовими вподобаннями, і кожен з них буде задоволений своєю вечерею.
Так само, як кожна страва складається з унікальних інгредієнтів, їжа на велику компанію — теж
“Всі ми унікальні. Трохи інші, трохи складніші, трохи незвичніші. Особливо що стосується їжі. Але як, і що б ви не їли, ви можете знайти однодумців”, — йдеться на сайті проєкту.
Концепція Foodqu! Rk сформульована засновником і генеральним директором Крістін Барклай. Вона базується на її особистій “подорожі” у світі їжі. Зараз Крістін вегетаріанка, та як ніхто інша знається на харчових обмеженнях вподобаннях.
Джерела: Foodqu! Rk, The Spoon