«Ми продаємо більше фрикадельок, ніж будь-якого іншого продукту в асортименті IKEA», — якось сказав Майкл ла Кур, керуючий директор IKEA Food Services.
Той факт, що фрикадельки стали такою невід’ємною частиною бізнесу IKEA, став приводом до створення нового продукту — ароматизованої свічки HUVUDROLL Teatball з ароматом тефтель.
Свічка дійсно пахне м’ясними фрикадельками. І це те, що має додавати сімейного затишку в оселі, вважають в компанії.
Свічка з ароматом тефтель є частиною лімітованої колекції «Магазину IKEA в коробці» («IKEA Store in a Box»). Колекція випускається обмеженим тиражем і має на меті пробудити незабутні сенсорні враження у своїх майбутніх власників.
В IKEA не коментують, які товари туди будуть ще включені, але обіцяють, що це має стати «вражаючим сюрпризом».
Набори «IKEA Store in a Box» не продаються — їх можна тільки виграти
Для цього необхідно зареєструватися в програмі IKEA Family та залишити заявку на сайті компанії до 22 серпня.
Поки розіграші наборів проводяться лише в США, але, можливо, компанія розповсюдить їх на інші країни.
З іншого боку, для тих, хто не виграє свічку з ароматом фрикадельок, завжди є можливість купити пакет заморожених під час наступних відвідин IKEA. Виробник радить їх подавати з картопляним пюре та брусничним соусом.
Нагадаємо, що IKEA зараз шукає стартапи з виробництва рослинного м’яса.