Лінійка має назву «Нове м’ясо» та включає в себе ресторанний бургер, ковбасу по-домашньому, сигару з м’ясного листкового тіста, яловичий фарш та шашлик з баранини.
«Нове м’ясо» було розроблене разом із світовими експертами в галузі м’яса, використовуючи запатентовану технологію бренду, щоб «замінити всю корову, забезпечивши неперевершений смак та консистенцію».
«Кожен продукт в асортименті походить від нашого розуміння м’яса на молекулярному рівні, що поєднуючись із численними дослідженнями та технологічними інноваціями, дає нам можливість створити будь-який м’ясний продукт», — кажуть у Redefine Meat.
Усі п’ять продуктів представляють преміум-альтернативи. Бургер — надзвичайно соковитий, фарш — універсальний та підходить для приготування різноманітних страв, в т.ч. смаження на грилі, а ковбаса має реалістичну оболонку.
Redefine Meat стверджують, що до кінця цього року їхня продукція буде доступна у Європі.
У 2022 році компанія також планує поставляти 3д-альтернативи «нового м’яса» до США та Азії.
Серед інших планів стартапу випустити другу серію — ряд тривимірних альтернатив цільнозрізового веганського м’яса.
Інший ізраїльський стартап Mea Tech побудує завод для біодруку вирощеного курячого жиру, котрий за їх словами, покращить органолептичні якості культивованого м’яса.
Джерело: Green Queen