Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Компанія Danone оголосила про розширення партнерства з технологічним новатором Brightseed. Це дозволить гігантові молочного ринку використовувати платформу штучного інтелекту Brightseed Forager для пошуків нових інгредієнтів рослинного походження.

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати та каталогізувати раніше невідомі сполуки, які можуть мати користь для здоров’я. Наприклад, раніше в ході доклінічних випробувань Brightseed виявила у чорному перці біоактивні сполуки N-транс-кофеїлтірамін та N-транс-ферулоїлтірамін, що можуть допомогти організму вивести жир, накопичений у печінці.

Brightseed планує підтвердити первинні результати шляхом клінічних випробувань. Це допоможе визначити ефективність сполук та дозування.

Вперше Danone об’єднала зусилля з Brightseed у червні минулого року, щоб вивчити нові потенційні переваги сої.

В рамках дослідження Forager Brightseed виявив у 10 разів більше біологічно активних речовин, ніж раніше було відомо, та 7 нових областей їх застосування. Оскільки ці висновки підтверджуються клінічними даними, такі бренди як Danone можуть рекламувати додаткові переваги своїх продуктів для споживання.

Очікується, що штучний інтелект Brightseed допоможе Danone розвинути асортимент здорової веганської їжі.

Торік компанія оголосила про плани подвоїти продажі продуктів на рослинній основі до 2025 року. З того часу Danone розширила свої можливості, придбавши бренд Follow Your Heart та додавши нові продукти до свого портфелю, зокрема, продукти Alpro.

Джерело: The Spoon, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Борис Шестопалов, співвласник компанії HD-group про майбутнє харчової галузі і foodtech

Борис Шестопалов — український підприємець у сфері агріфуд, віце-президент Всеукраїнської асоціації пекарів, член аграрного комітету Спілки українських підприємців і...

Не якась там торба. Німецькі студенти створили еко-сумки із фруктових шкірок

Sonnet155 являють собою невеликі пакети з ручками, позиціонуються більше як одноразові, але можуть використовуватись до зносу. Полотно для сумок складається...

Лідери ринку створили глазуровані пончики для нарощування м’язів

Популярна мережа Dunkin' Donuts у співпраці з Bellring Brands, яка виготовляє харчові добавки для бодибілдингу, створила інновацію, від якою...

Стартап створив адаптогенні соки для досягнення внутрішнього дзену

«Немає кращого способу розслабитися та залишатися врівноваженим у святковий сезон — і не тільки — за допомогою адаптогенних соків...

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі, до 3000 квадратних метрів Новий центр оснащений передовими технологіями. Тут є...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

Може вас зацікавити

Рослинну їжу перепаковують з пластику та маркують QR-кодами замість етикеток

Чому, пропонуючи більш екологічну альтернативу їжі, виробники настільки ж...

М’ясо, вирощене в лабораторії, незабаром заповнить супермаркети США

FDA заявило, що готове схвалити продаж вирощеного в лабораторії...

Вибір редактора
В продовження теми