Британці «смажать» пончики під пучком пари — без жиру та консервантів

Британська торгова марка хлібобулочних виробів Urban Legend створила нові «здорові» пончики за власною технологією без консервантів, підсолоджувачів та ароматизаторів.

Ентоні Флетчер, засновник стартапу, у співпраці з британськими вченими розробили та запатентували власну технологію виготовлення пончиків, що дозволяє тісту «застигати» під пучком пари, замість тривалого смаження у фритюрі.

Деталі технології не розголошуються, втім Флетчер пояснив, що це не класичне приготування на пару, оскільки так тісто не буде схоже на справжній пончик. «Щоб досягти відповідної текстури, ми змінили природу використовуваного крохмалю та білків», — додав він.

Виріб не містить штучних консервантів, підсолоджувачів, барвників та ароматизаторів.

Ймовірно, кольори отримують з рослин та овочів. Замість доданого цукру та штучних підсолоджувачів використовуються альтернативи цукру, виявлені в динях та грушах.

Для того, щоб готовий десерт максимально нагадував традиційний пончик, Urban Legend використовує техніку нанесення мікрошару жиру на зовнішню сторону пончика, зберігаючи смак і текстуру глибокожирного продукту.

Готові пончики мають менше цукру на 57%, насичених жирів — на 52%, загалом жиру — на 44%

Калорійність знижена на 36% у порівнянні з «лідером на ринку преміум-класу» та становить менш ніж 160 калорій.

Придбати низькокалорійний пончик можна у магазині Urban Legend та через сервіси онлайн-доставки Uber Eats та Deliveroo.

Серед інших інновацій — створені американцями алкогольні пончики.

Джерело: Bakery And Snacks, Food Manufacture

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

З’явилося перше у світі пиво з листям коки – слабоалкогольне, зі “смаком пригод”

Ідея інноваційного пива виникла у телевізійного шеф-кухаря Джеремі Вермолена, який працював на нідерландському телеканалі RTL 4 та в австралійській...

Дві європейські країни побили рекорд у фінансуванні сектору клітинного м’яса

Зокрема, Данія оголосила про виділення приблизно $99,5 млн на підтримку свого рослинницького сектора та заохочення фермерів вирощувати багаті протеїном...

Кондитерська у Києві створює десерти із буряком і зеленою гречкою

Цукерки роблять вручну та фарбують натуральним какао-маслом із французькими барвниками.“Ми використовуємо елітний бельгійський шоколад різних видів: чорний, білий, молочний,...

Покращує стресостійкість: український бренд виготовляє середньовічний шоколад

Шоколад ручної роботи виготовляється з високоякісних какао-бобів за технологією, яка дозволяє зберегти унікальні смаки та аромати. Для цього виробництво...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Легенда велоспорту вклав мільйони у жуйку, що замінює чашку кави

Маючи в команді лише 10 працівників, Rev Gum успішно...

Wallmart анонсував запуск доставки продуктів за допомогою дронів

Програма доставки продуктів харчування і товарів першої необхідності буде...

Веганська баранина потрапила в мішленівські ресторани та кращі стейк-хауси Європи

Розроблені харчовою технологічною компанією Redefine Meat, рослинні стейки подають...

Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск...

Три тисячі видів алкоголю та кава Stаrbucks. Дніпровський супермаркет зняв питання, що випити

Вартість фірмових напоїв, представлених на сайті компанії, коливається від...

Вибір редактора
В продовження теми