Інвестори повірили у вафлі з буряків – проєкт профінансовано на 257%

Житель Нью-Йорка Джозеф Мальяно запустив на Кickstarter кампанію по збору коштів, яка в перший же тиждень була профінансована 257% та принесла йому $27 тис.

Американець збирає інвестиції на запуск виробництва суперфуду – млинців та вафель на рослинній основі.

Продукт не міститиме цукру, молока, сої, ГМО чи штучних інгредієнтів, які містять традиційні вафлі, але буде не менш смачним.

Джозеф створив альтернативний продукт на основі фруктів, овочів та суперфудів, які будуть корисними для здоров’я та не шкодитимуть екології.

Основою для виготовлення вафель служать порошки з буряка, банана, яблучний порошок, порошок солодкої картоплі (батату), та навіть цвітної капусти і цукіні. Також використовується клітковина ячменю.

«Наші суміші виготовляються з місцевих інгредієнтів. А металева упаковка на 40% виготовлена ​​з переробленої сировини та придатна для вторинної переробки», – говорить ідеолог кампанії на Кickstarter.

Порошки для приготування вафель він радить просто змішувати з водою.

Ідею майбутнього виробництва Джозеф виношував зі своєю подругою Джен. Вони познайомилися більше десяти років тому в коледжі, і стали гарними друзями, яких пов’язує любов до здорової їжі та сталого виробництва.

Разом вони вирішили заснувати харчову компанію, яка не руйнує планету. Тому зупинилися на рослинній їжі, що створює найменший вуглецевий слід.

Досвід Джен знадобиться у випуску продуктів, побудові стійких ланцюгів поставок та проведенні операцій поставки.

Джозеф – професійний шеф-кухар і має глибокий досвід у сфері вибудови структури харчових компаній.

Раніше newfood.ua повідомляв, що винахідник соломки для напоїв з огірків збирає інвестиції на Кickstarter.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

71% споживачів готові купувати сири, вироблені мікрорганізмами. Без корів

Такими результатами «першого у світі дослідження щодо схвалення споживачами молочних продуктів прецизійного бродіння» поділився берлінський стартап Formo.Formo проводив широкомасштабне...

Після вуличної шаурми «король курятини» йде у віртуальні ресторани

Для цього МХП інвестував у Food tech cтартап Foodz Ukraine, придбавши близько 20% компанії. Контроль за Foodz залишився у...

Kellogg розробила рослинну курятину для тих, хто ще не відмовився від м’яса

Новий продукт Kellogg запустила у вигляді курячих тендерів (шматочків, обсмажених у паніровці) під торговою маркою Incogmeato.Тендери, виготовлені з оригінальними...

Лабораторне м’ясо стане пріоритетом у продовольчій системі США — уряд виділяє $1 млрд

Заява Aleph Farms з’явилася відразу після того, як адміністрація США зобов’язалася виділити $1 млрд на зниження цін на м’ясо...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує...

Glovo планує працювати на ринку B2B Східної Європи

Сервіс доставки їжі Glovo розширює асортимент послуг і пропонує...

Mitsubishi вклала мільйони у японські «диво-чіпси» з пророщеної сої

Інвестиційний раунд очолили Mitsubishi UFJ Capital, Roquette, Miyoshi Oil...

Єдиний у світі продавець культивованого м’яса отримав $170 млн на розширення

Компанія спрямує інвестиції на збільшення потужностей виробництва та подальші...

Олена Обабкова, засновниця бренду Kombucha Live: «Наші початкові інвестиції окупилися в перший же рік роботи»

Як розповіла для newfood.ua засновниця бренду Олена Обабкова, Kombucha...

Вибір редактора
В продовження теми