Заснована в 1977 році, сьогодні компанія Sojaprotein має торгові представництва в 65 країнах світу і пропонує широкий асортимент рослинних білкових інгредієнтів клієнтам в сегментах виробництва альтернатив м’яса, кондитерських виробів, протеїнових батончиків тощо.
Продажі Sojaprotein в 2020 році перевищили $100 млн.
Наразі придбання компанії залишається предметом регуляторного затвердження
Для ADM це вже не перша інвестиція у сегменті альтернативних білків. До цього компанія придбала комплекс з виробництва соєвого білка компанії в Бразилія. Також на рахунку ADM – новий завод з виробництва білка гороху в Північній Дакоті, спільне підприємство PlantPlus Foods та партнерство з інноваційними стартапами, такими як Air Protein.
За словами Еллісон Фіш, президентки з глобальних рослинних та альтернативних білків ADM, останні інвестиційні дії компанії свідчать про бачення гарних перспектив у просторі альт-білків.
“Глобальний попит на рослинні пропозиції стрімко зростає, а європейський ринок є особливо зрілим для цього”, — зазначила вона.
Потужності Sojaprotein — це можливість для ADM виробництва соєвого протеїну для продажу на місцевому ринку. В майбутньому ADM планує їх розширити.
До слова, ADM має довгу історію досвіду в галузі досліджень та розробок в сегменті рослинних білків. Тридцять років тому компанія, як відомо, «винайшла» соєво-овочевий бургер.