Виробник «Жигулівського» варитиме пиво на сонячній енергії

Компанія «Уманьпиво» в рамках стратегії eco-friendly встановлює сонячні батареї на дахах виробничих приміщень своєї пивоварні.

Батареї планують встановити на всі дахи, які мають необхідний кут нахилу.

«Це буде одна з найбільших установок під власне споживання в Україні», –  говорять в компанії.

По завершенню проєкту СЕС «Уманьпиво» матиме потужність 500 кВт

Енергія генеруватиметься виключно на потреби власного виробництва. Це суттєво зменшить обсяг споживання електроенергії з інших джерел.

На сьогодні уже змонтовано та введено в експлуатацію першу чергу сонячних панелей потужністю 100 кВт.

Найближчим часом буде проведено монтаж другої черги – встановлення панелей на дахах адмінбудівлі та складу готової продукції.

Головний енергетик «Уманьпиво» зазначає, що збільшення концентрації вуглецю в атмосфері — один із головних чинників глобального потепління. Натомість використання невикопних відновлюваних ресурсів призведе до редукції викидів CO2. Тож подібні невеликі проєкти — чудовий шлях до розбудови «зеленої енергетики».

До слова, «Уманьпиво» саме та компанія, яка першою в Україні відновила класичну рецептуру пива «Жигулівське». Засновник компанії – Олександр Кустовський, військовий, що пізніше працював у фармацевтиці та банківській сфері.

«Уманьпиво» має власні поля для вирощування ячменю, солодовню, інноваційну лабораторію та працює на сучасному німецькому обладнанні.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що цього літа фіннам запропонують пиво, зварене на гусячому посліді. Новинка є творінням мікропивоварні Ant Brew, яка слідує принципам безвідходної кругової економіки.

Джерела: All RetailУманьпиво

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Чіповані: 92% відвідувачів ресторанів після вакцинації продовжать замовляти їжу онлайн

Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On Restaurant Rewards у співпраці з компанією Paytronix.Для відстеження впливу віку...

Британці створили рослине молоко третього покоління

Йоркширський бренд Mighty Drinks, найбільш відомий своїм веганським гороховим молоком, залучив $10 млн інвестицій та відразу оголосив про запуск...

IKEA створила свічку з ароматом тефтель. Її не можна купити — тільки виграти

«Ми продаємо більше фрикадельок, ніж будь-якого іншого продукту в асортименті IKEA», — якось сказав Майкл ла Кур, керуючий директор...

Робот, який годуватиме тисячі співробітників за день, замінить корпоративну їдальню найбільшого у світі онлайн-супермаркета

“Наші інвестиції в ​​Karakuri виходять за рамки фінансової підтримки. Ми пропонуємо свою їдальню як живу лабораторію для випробувань. Крім...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

Рослинний стейк міньйон вперше потрапить на сковорідки споживачів. Виробник зібрав $4,5 млн

Фінансування є першим капіталовкладенням нового інвестора World Fund, який...

Британці розробили воду, яка укріплює кістки та робить шкіру пружною

Напій без цукру та містить 20 г білка колагену...

Вибір редактора
В продовження теми