Автомат вміщує 1000 пластикових пляшок, 850 алюмінієвих банок та 50 скляних пляшок.
Використовуючи технологію штучного інтелекту, установка самостійно може сортувати пляшки за типом матеріалу та стискати їх.
Стартап прогнозує, що за рік один автомат може зібрати півтори тонни переробленої пластикової упаковки з поліетилентерефталату.
До установки Olyns розробив власний однойменний додаток для мобільного телефону.
У 10 штатах США, де існує законодавство про здачу використаних пляшок, додаток повертає кошти за кожну депоновану тару.
Для цього потрібно встановити додаток на свій смартфон та пройти авторизацію. Кошти нараховуються через систему PayPal. Один споживач може здати до 50 пляшок на день.
Компанія планує найняти працівників, котрі будуть забирати тару з автомату, як той наповниться. Додаток Olyns буде надсилати сповіщення, коли ця послуга потрібна.
На початку цього року стартап у співпраці з PepsiCo встановили перший автомат в магазині Safeway, де він збирав близько 1000 пляшок на день.
Пілотна програма для установок по збору пляшок запускається цього місяця у кількох містечках.
Olyns не буде стягувати плату з магазинів за пілотну програму та послуги, а також планує отримувати більшість доходу для системи за рахунок реклами на 65-дюймовому відеодисплеї HD.
Нагадаємо, що на початку року PepsiCo оголосив про співпрацю з Beyond Meat, після чого акції останньої злетіли на 39%.
Джерело: The Spoon