«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати своє глобальне лідерство у галузі кави та отримуватиме користь від нових можливостей зростання в сегменті», — говорить говорить Девід Ренні, керівник Nestlé Coffee Brands.
Nestlé та Starbucks спочатку зосередяться на найбільш популярних продуктах RTD, таких як Starbucks Frappuccino та Starbucks Doubleshot.
Продукція буде представлена на різних каналах продажу, включаючи онлайн-платформи
Нова співпраця базується на процвітаючому трирічному партнерстві через глобальний кавовий альянс двох компаній, який розширив охоплення кавових і чайних виробів Starbucks на 79 ринках за межами роздрібних магазинів Starbucks.
З моменту утворення глобального кавового альянсу у 2018 році Nestlé та Starbucks випустили на ринок широкий асортимент продуктів преміум-класу, включаючи обсмажені цілі кавові зерна, мелену каву, капсули Starbucks для фірмових технологій Nespresso та Nescafé Dolce Gusto.
Минулого року обсяг продажу Nestlé Starbucks досяг 2,7 млрд швейцарських франків (приблизно $2,9 млрд), що є двозначним зростанням порівняно з 2019 роком.
Обидві компанії продовжуватимуть тісно співпрацювати над розробкою нових продуктів та створенням ринкової стратегії, що посилить охоплення та розширить бренд Starbucks у всьому світі.
Нагадаємо, раніше засновник Starbucks Говард Шульц розповідав про те, як інвестиції в співробітників допомагають росту компанії.
Джерело: Food Ingredients First