Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

Nestlé та Starbucks розпочали нову співпрацю, щоб поставляти готові до вживання кавові напої Starbucks (RTD) на окремі ринки Південно-Східної Азії, Океанії та Латинської Америки наступного року.

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати своє глобальне лідерство у галузі кави та отримуватиме користь від нових можливостей зростання в сегменті», — говорить говорить Девід Ренні, керівник Nestlé Coffee Brands.

Nestlé та Starbucks спочатку зосередяться на найбільш популярних продуктах RTD, таких як Starbucks Frappuccino та Starbucks Doubleshot.

Продукція буде представлена на різних каналах продажу, включаючи онлайн-платформи

Нова співпраця базується на процвітаючому трирічному партнерстві через глобальний кавовий альянс двох компаній, який розширив охоплення кавових і чайних виробів Starbucks на 79 ринках за межами роздрібних магазинів Starbucks.

З моменту утворення глобального кавового альянсу у 2018 році Nestlé та Starbucks випустили на ринок широкий асортимент продуктів преміум-класу, включаючи обсмажені цілі кавові зерна, мелену каву, капсули Starbucks для фірмових технологій Nespresso та Nescafé Dolce Gusto.

Минулого року обсяг продажу Nestlé Starbucks досяг 2,7 млрд швейцарських франків (приблизно $2,9 млрд), що є двозначним зростанням порівняно з 2019 роком.

Обидві компанії продовжуватимуть тісно співпрацювати над розробкою нових продуктів та створенням ринкової стратегії, що посилить охоплення та розширить бренд Starbucks у всьому світі.

Нагадаємо, раніше засновник Starbucks Говард Шульц розповідав про те, як інвестиції в співробітників допомагають росту компанії.

Джерело: Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Найменший у світі овоч може стати наступним суперфудом для схуднення

Про це заявили Ефі Еяль, генеральний директор Mankai та доктор Айріс Шай, ад’ютант-професор харчування Гарвардської школи громадського здоров’я TH...

Стартап створив напої зі спіруліни, що сприяють бадьорості та виводять токсини

Низькокалорійний напій виготовлений з натуральних інгредієнтів і не містить кофеїну.Він насичений поживними речовинами та еквівалентний за їх вмістом здоровим...

Біореактори під Гаагою стали вирощувати лабораторну свинину удвічі швидше, ніж раніше

Тепер від клітини до свинячої ковбаски проходить всього 4 дні, замість 8 днів раніше.Завдяки досягненню проривних можливостей у технології,...

Стартап розробив «смак» курки, що знижує вміст солі в супах та маринадах

Багатовидову лінію харчових добавок ProFlavor доповнила нова розробка пікантного курячого смаку С3307.Кім Петерсон, старший менеджер компанії, повідомила, що «смак»...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Стартап створив у лабораторії справжнє грудне молоко. На розробку пішло менше року

Інноваційний продукт має у своєму профілі макроелементи, тип і...

Легендарний виробник фастфуду випустив парфуми з запахом смаженої курки

Парфуми доступні клієнтам в Іспанії й продаються як додатковий...

Є щось? На Сумщині із конопель варять сир та виготовляють ікру

Фермерське господарство було засноване київським менеджером Юрієм Колесником у...

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку...

Вибір редактора
В продовження теми