Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

Nestlé та Starbucks розпочали нову співпрацю, щоб поставляти готові до вживання кавові напої Starbucks (RTD) на окремі ринки Південно-Східної Азії, Океанії та Латинської Америки наступного року.

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати своє глобальне лідерство у галузі кави та отримуватиме користь від нових можливостей зростання в сегменті», — говорить говорить Девід Ренні, керівник Nestlé Coffee Brands.

Nestlé та Starbucks спочатку зосередяться на найбільш популярних продуктах RTD, таких як Starbucks Frappuccino та Starbucks Doubleshot.

Продукція буде представлена на різних каналах продажу, включаючи онлайн-платформи

Нова співпраця базується на процвітаючому трирічному партнерстві через глобальний кавовий альянс двох компаній, який розширив охоплення кавових і чайних виробів Starbucks на 79 ринках за межами роздрібних магазинів Starbucks.

З моменту утворення глобального кавового альянсу у 2018 році Nestlé та Starbucks випустили на ринок широкий асортимент продуктів преміум-класу, включаючи обсмажені цілі кавові зерна, мелену каву, капсули Starbucks для фірмових технологій Nespresso та Nescafé Dolce Gusto.

Минулого року обсяг продажу Nestlé Starbucks досяг 2,7 млрд швейцарських франків (приблизно $2,9 млрд), що є двозначним зростанням порівняно з 2019 роком.

Обидві компанії продовжуватимуть тісно співпрацювати над розробкою нових продуктів та створенням ринкової стратегії, що посилить охоплення та розширить бренд Starbucks у всьому світі.

Нагадаємо, раніше засновник Starbucks Говард Шульц розповідав про те, як інвестиції в співробітників допомагають росту компанії.

Джерело: Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Молочний гігант Fonterra запустив виробництво сироватки без корів

Стартап з’явився через три роки після того, як Fonterra та DSM вперше об’єдналися в пошуку способів, щоб “підірвати” молочну...

Енергетичне молоко — нове покоління продукту матиме у складі креатин, який додають у спортивні енергетики

Німецький виробник інгредієнтів Alzchem Group презентував найчистішу форму моногідрату креатину на ринку Creapure, який чудово працює в якості альтернативного...

300% ріст продажів замінників м’яса: найбільші компанії світу ставлять на нетваринний білок

Це лише деякі з цілей, що ставлять перед собою найбільші компанії харчового сегменту, щоб відповідати настроям споживачів, які хочуть...

Засновник соцмережі поїтиме корів пивом, щоб виростити найсмачнішу яловичину

Цукерберг, чиї статки становлять $126,5 млрд, з 2014 року скуповував сотні акрів на острові Кауаї, і зараз володіє 1400...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

Сільських жінок навчать створювати харчові стартапи та підтримають фінансово

Програма реалізується в партнерстві з Дніпропетровською обласною ГО «Сільськогосподарська...

Стейк замість герані. У 2050 році вирощування клітинного м’яса вдома стане нормою

Окремі компанії, як то Shojin DIY Meat Community, взагалі...

Вибір редактора
В продовження теми