Столітня компанія із Японії пече крекери із голів креветок та залишків лапші

Японська компанія Keishindo перетворює відходи – голови креветок та обрізки лапші удон – в унікальні еко-крекери.

Заснована у 1866 р., Keishindo базується в місті Кейшіндо (Нагої), яке відоме крекерами з креветок, виготовленими з сурімі (креветкової пасти), пшениці та сої, а також цілими креветками на грилі.

Як правило, при приготуванні сурімі використовується лише м’ясо креветок, а голови — видкидають.

Keishindo знайшла спосіб перетворити ці відходи в продукти з доданою вартістю.

Разом з Wakashachi-ya, мережею ресторанів каррі-удон, що також знаходиться в Нагої, та студентами Нагойської міжнародної молодшої та старшої середньої школи вони розробили пряні крекери із голів креветок та відрізів локшини удон, які все ще їстівні.

Інгредієнти поєднують і додають порошок каррі для аромату. Готові крекери випікають на залізних деко.

«Завданням нашого проекту було зробити смачну закуску, яка радуватиме споживачів, і одночасно зменшить втрати їжі та скоротить відходи, що грає важливу роль у досягненні Цілей сталого розвитку ООН», — сказав Юджі Міцуда, виконавчий директор корпорації Keishindo.

До слова, щороку в Японії утворюється приблизно 25,31 млн т харчових відходів. З них близько 6 млн т вважаються їстівними.

Раніше newfood.ua повідомляв, що відходи із моцарели переробили у 80-градусний спирт.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Лід, полуниця та чилі: світова мережа кав’ярень презентувала незвичний лимонад

Крім звичних інгредієнтів лимонад Starbucks містить добру порцію суміші гострого перцю чилі. У літньому меню – Пряний Драгонфрут, Пряний Ананас...

Найбільші харчові компанії зі свіжого рейтингу Forbes Ukraine

Редакція Forbes зазначає, що поріг входження до рейтингу цьогоріч становив 4,7 млрд гривень. Аналітики та журналісти зібрали дані як...

Мона поїсти: Співзасновник monobank запускає віртуальні ресторани з доставкою

«Кілька років тому ми запустили monobank. Один з наших головних принципів: «У нас немає витрат на відділення, тому ми...

Ізраїльський стартап друкуватиме рослинні яйця на 3D-принтері

Новий продукт створений за підтримки венчурної компанії Millennium Food-Tech, яка займається фінансуванням стартапів з харчових технологій. Millennium Food-Tech профінансувала Egg’n’up...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Австралійці створили першу у світі веганську суміш для немовлят

Sprout Organic стверджує, що після п’яти років розробки високоякісних...

Автономні роботи з доставки їжі атакують «останню милю»

Останнім часом спостерігається стрімкий прогрес розвитку автономної доставки на...

Штучний інтелект відтворив справжній жир грудного молока

Live Green веде діяльність у США, Чилі (де її...

Лабораторне м’ясо продаватимуть у Європі через рік-два — є перша заявка

Це перша в історії заявка на продаж культивованого м’яса...

Вибір редактора
В продовження теми