Столітня компанія із Японії пече крекери із голів креветок та залишків лапші

Японська компанія Keishindo перетворює відходи – голови креветок та обрізки лапші удон – в унікальні еко-крекери.

Заснована у 1866 р., Keishindo базується в місті Кейшіндо (Нагої), яке відоме крекерами з креветок, виготовленими з сурімі (креветкової пасти), пшениці та сої, а також цілими креветками на грилі.

Як правило, при приготуванні сурімі використовується лише м’ясо креветок, а голови — видкидають.

Keishindo знайшла спосіб перетворити ці відходи в продукти з доданою вартістю.

Разом з Wakashachi-ya, мережею ресторанів каррі-удон, що також знаходиться в Нагої, та студентами Нагойської міжнародної молодшої та старшої середньої школи вони розробили пряні крекери із голів креветок та відрізів локшини удон, які все ще їстівні.

Інгредієнти поєднують і додають порошок каррі для аромату. Готові крекери випікають на залізних деко.

«Завданням нашого проекту було зробити смачну закуску, яка радуватиме споживачів, і одночасно зменшить втрати їжі та скоротить відходи, що грає важливу роль у досягненні Цілей сталого розвитку ООН», — сказав Юджі Міцуда, виконавчий директор корпорації Keishindo.

До слова, щороку в Японії утворюється приблизно 25,31 млн т харчових відходів. З них близько 6 млн т вважаються їстівними.

Раніше newfood.ua повідомляв, що відходи із моцарели переробили у 80-градусний спирт.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап “вирощує” веганське карпаччо на відходах з кафетеріїв

Заснована у 2011 році Ян Віллемом Босманом Янсеном, компанія впровадила кругову систему, у якій кавова гуща, зібрана з кафетеріїв...

Доісторичне печиво: Виробник сумішей для випічки створив лінійку старовинного харчування

Продукти, натхненні аюрведичними принципами, є органічними та не містять молочних продуктів, глютену, рафінованого цукру, борошна, добавок та консервантів. Кожна з...

М’ясо в маси. Виробник першого у світі клітинного гамбургера зібрав інвестиції на промислове виробництво

Mosa Meat заявила про себе у 2013 році, запропонувавши альтернативу традиційному вирощуванню м’яса. Тоді собівартість виробництва гамбургера з м’ясом...

З чистої етикетки. У виробників рослинних гамбургерів з’явився новий конкурент

Бургер unMEAT складається з інгредієнтів без ГМО, містить 230 калорій і 17 грамів білка на порцію. У його складі...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Австрієць виготовив в Україні преміальний делікатес, якому дві тисячі років

Засновник бренду – австрійський бізнесмен Томас Бруннер, який у...

Кондитерська компанія «АВК» зробила ставку на нову іноваційну розробку

«АВК» та її засновник Володимир Авраменко зробили собі ім'я...

Продажі веганської їжі зросли на 500%: рітейлери звітують про небувалий попит

Мережа пояснює цей ривок збільшенням популярності рослинної їжі.У січні...

ЄС виділив понад мільйон євро на здешевлення виробництва клітинного м’яса (оновлено)

Фінансування буде зосереджено на максимальному зниженні витрат виробництва протягом...

Pepsi поєднала кетчуп з колою, щоб створити ідеальну приправу для хот-догів

Pepsi Colachup (колачуп, що є поєднанням слів кола і...

Вибір редактора
В продовження теми