Kenafric розпочинав свою діяльність як взуттєвий бізнес, а наразі є одним з найбільших виробників та провідних експортерів кондитерських виробів, продуктів харчування, взуття та канцтоварів у понад 14 країн Африки.
Інноваційний продукт, котрий дебютував минулого тижня, має назву Fresh Active та представлений у двох варіантах — прохолодна м’ята та прохолодний кавун.
Нова жуйка з’явилась на ринку через декілька місяців після того, як гігант виробництва переробив асортимент жувальних гумок Fresh, створивши новий склад, який має тривалий смак та приємнішу консистенцію.
Загалом над створенням гумки з активованим вугіллям працювали два роки
Fresh Active — це потужність для чищення зубів, що забезпечує догляд за ротовою порожниною, залишаючи при цьому стійкий охолоджуючий ефект.
Активоване вугілля відновлює правильний рівень рН для поліпшення здоров’я порожнини рота, при цьому усуваючи неприємний запах.
Під час запуску Мікул Шах, генеральний директор Kenafric Industries Limited, висловив впевненість у новій розробці, прокоментувавши жуйку з активованим вугіллям, як «фантастичний продукт для догляду за зубами, який надає додаткової сміливості завдяки прохолодному стійкому ефекту щоразу, коли ви жуєте Fresh Active».
Джерело: Food Business Africa, The Exchange