Безос допоміг виробнику альтернативного молока на штучному інтелекті залучити $0,3 млрд

Чилійська компанія NotCo, яка виробляє замінники молока та м’яса на рослинній основі, зібрала $235 млн інвестицій.

Раунд очолив Tiger Global. У ньому взяли участь Фонд зростання DFJ та ZOMA Lab. Приєдналися також Джек Дорсі, Джо Геббі, Льюїс Гамільтон, Роджер Федерер та DJ Questlove. Серед існуючих інвесторів — Bezos Expeditions, EHI, Future Positive, L Catterton та Kaszek Ventures.

Таким чином, загальне фінансування компанії складає $360 млн.

Нове фінансування дозволить NotCo розширитися до нових категорій продуктів у Північній Америці та масштабувати свою власну платформу штучного інтелекту.

Серед інших планів — прискорити запуск своєї продукції в Європі та Азії.

Наразі компанія пропонує чотири лінійки продуктів:  NotMilk, NotBurger, NotIceCream та NotMayo, які доступні у понад 6 тис торгових точок США, Чилі, Бразилії та Аргентини.

NotCo використовує власну платформу ШІ — Джузеппе, на яку має п’ять патентів у США

Джузеппе аналізує властивості рослин у базі даних та створює унікальні комбінації з метою тиражування рослинних альтернатив тваринним білкам.

Наприклад, інгредієнти «НеМолока» мають у складі гороховий білок, ананасовий сік, корінь цикорію, кокосове масло, та капустяний сік.

До кінця 2021 року компанія NotCo прагне забезпечити доступність своєї продукції у 8000 роздрібних торгових точках світу.

Нагадаємо, що Джефф Безос активно підтримує компанії альт-білків та є інвестором кількох виробництв, серед яких Nature’s Fynd, Nobell Foods.

Джерело: The Spoon, CrunchBase

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Часник без запаху — ліванська компанія отримала премію за кращий продукт 2021 року

Ліванська компанія Garlidoux перетворила звичайний часник на часник без запаху. Для цього зібрану вручну сировину піддали ферментації та перетворили...

Каліфорнійці створили мультитекстурний чай, що смакує краще, якщо його жувати

Joyba Bubble Tea — це інноваційний мульти-текстурний чай з фруктовим смаком, у якому бульбашки «проявляються» під час жування.«Ми створили...

Новозеландці створили безалкогольні джин, віскі та ром — не дають сп’яніти, але настрій піднімають

У компанії стверджують, що їхній безалкогольний джин, ром і віскі викликають у споживачів відчуття, як після вживання алкогольних напоїв,...

Іспанці створили з океанічної води спеціальний напій для спортсменів, який відновлює тіло

Розробник говорить, що океанська вода містить таку саму частку мінеральних солей — магнію, хлориду, кальцію і калію — як...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Швейцарські вчені «одягли» банани у нановолокно, щоб подовжити термін зберігання

Целюлозне волокно EMPA, на розробку якого витратили рік, не...

Пластикову упаковку замінить папір, покритий білками та БАДами

Нова упаковка не містить жодного пластику. Більше того, вона...

У Карпатах варять скандинавський сир у гармонії з фазами Місяця

Біодинамічна ферма – це виробництво закритого циклу, розповідає Міра...

Стартап, в який вклався Starbucks, винайшов робота для збору та видачі страв

Патент є продовженням попередньо отриманого компанією ще в 2019...

Вибір редактора
В продовження теми