Нова лінійка представлена у трьох варіантах: ячмінний та зелений чай, кава.
Кожна упаковка містить 15 кубиків, що відповідає приготуванню 15-ти чашок напою.
Це перший у своєму роді продукт Coca-cola в Японії
Кубики виготовляють методом отримання концентрату з чайних листків та кавових зерен, заморожують та вакуумують.
Для приготування напою достатньо опустити ліофілізований кубик у склянку гарячої чи холодної води до повного розчинення.
Coca-cola заявляє, що процес сублімаційного сушіння концентрує оригінальний аромат і смак чайного листа та кавових зерен у кубі для ароматного заварювання, яке ідеально підходить як для насиченого життєвого ритму, так і відпочинку на природі.
Наразі технологія очікує нa патент
Упаковка більш ніж на 50% виготовляється з паперового матеріалу, що дозволяє класифікувати її як «паперову». Кубики не упаковуються індивідуально, що дозволяє зменшити побутові відходи.
«Використовуючи папір як основний матеріал, кількість застосовуваної пластмасової смоли можна зменшити на 13%, а викиди вуглецю на 18%, порівняно з пластиковими пакетами такого ж типу та місткості», — зазначив Саяка Обаяші, менеджер Coca-cola Japan.
Кубики ячмінного та зеленого чаю доступні для продажу на Amazon за ціною 600 йєн (приблизно $5,5) за упаковку з 15 кубиків.
У Coca-cola повідомили, що розглянуть можливість розширення на інші канали продажів, втім, поки що експорт не планується.
Джерело: Beverage Daily