Стартап зібрав $10 млн інвестицій під керівництвом Rabo Food & Ag Innovation Fund та SOZO Ventures. У фінансовому раунді також взяли участь Ulu Ventures, Radicle Growth, Capital Energy та Merus Capital.
Aromyx розробили установку, яка використовуючи біологічні рецептори з носа та язика людини, кількісно визначає інформацію щодо смаку та запаху продукту та оцифровує її.
«За допомогою наших сенсорних продуктів людські рецептори реагують на даний зразок смаку чи аромату та визначають інформацію про його якість — наприклад, приємний, забруднений чи токсичний», — пишуть на сайті компанії.
За допомогою відповідних алгоритмів пристрій вимірює та кількісно відображає отримані дані у вигляді цифрових записів, які завантажуються в «центральну хмару смаків».
Щоб контекстуалізувати біологічний аналіз, стартап поєднує моделі активації рецепторів з відповідними описами та оцінками органолептичних властивостей, та аналітичними наборами даних про хімічні речовини.
Aromyx створив найбільшу у світі базу даних людських рецепторів, інгредієнтів/хімічних речовин та їх словесні описи, використовуючи власну біотехнологічну платформу.
Наразі стартап випробував понад 100 продуктів для своїх клієнтів у 2020 році і втричі збільшить цю кількість у 2021 році.
Нове фінансування планують використати на масштабування виробництва та вдосконалення алгоритмів ідентифікації.