Ініціатива гіганта фаст-фуду стартує з Англії. У шести філіях McDonald’s відвідувачам запропонують чашки, які можна використовувати безліч разів.
Пілотне партнерство з Loop є частиною стратегії McDonald’s «на шляху до переосмислення способу упаковки продуктів», і узгоджується з метою зменшення відходів.
Передбачається, що після використання чашки клієнт може повернути її до будь-якого закладу McDonald’s, що приймає участь у проєкті, або покласти у спеціально відведений бак Loop.
Депозит за використання багаторазової чашки складе $1,37. Як стимул, клієнти отримують знижку на каву у розмірі $0,27.
Депозит можна повернути готівкою, ваучером, або замовивши нову чашку з напоєм.
Для очищення McDonald’s відправлятиме чашки до місцевого заводу Loop, який був побудований у співпраці з Ecolab та DHL. Там багаторазовий посуд проходить через три гігієнічні станції та перевіряються на чистоту перед тим, як його упакують для повторного використання.
Ємності для багаторазового використання виготовлені із перероблених чашок для кави.
Дизайн не лише економить матеріал, але й надає чашкам унікальний вигляд, додають в McDonald’s.
До слова, Loop також співпрацює з Burger King, у закладах якого крім чашок випробовує упаковки для сендвічів.