McDonald’s починає розливати каву у багаторазові чашки. Вони проходитимуть три стадії очистки

McDonald’s у партнерстві з сервісом багаторазової упаковки TerraCycle Loop запускає пілотну схему використання багаторазових кавових чашок для напоїв у своїх закладах.

Ініціатива гіганта фаст-фуду стартує з Англії. У шести філіях McDonald’s відвідувачам запропонують чашки, які можна використовувати безліч разів.

Пілотне партнерство з Loop є частиною стратегії McDonald’s «на шляху до переосмислення способу упаковки продуктів», і узгоджується з метою зменшення відходів.

Передбачається, що після використання чашки клієнт може повернути її до будь-якого закладу McDonald’s, що приймає участь у проєкті, або покласти у спеціально відведений бак Loop.

Депозит за використання багаторазової чашки складе $1,37. Як стимул, клієнти отримують знижку на каву у розмірі $0,27.

Депозит можна повернути готівкою, ваучером, або замовивши нову чашку з напоєм.

Для очищення McDonald’s відправлятиме чашки до місцевого заводу Loop, який був побудований у співпраці з Ecolab та DHL. Там багаторазовий посуд проходить через три гігієнічні станції та перевіряються на чистоту перед тим, як його упакують для повторного використання.

Ємності для багаторазового використання виготовлені із перероблених чашок для кави. 

Дизайн не лише економить матеріал, але й надає чашкам унікальний вигляд, додають в McDonald’s.

До слова, Loop також співпрацює з Burger King, у закладах якого крім чашок випробовує упаковки для сендвічів. 

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Невидиме випромінювання та гриби: вчені створили вітаміни для веганів

Згідно угоди, зусилля Scelta Inside будуть спрямовані на використання власної глобальної клієнтської бази для маркетингу, розповсюдження та продажів, а...

Стартап створив інноваційну упаковку із малини, паприки та кави

Запатентована технологія розроблена в лабораторіях Гарвардського університету та Массачусетського технологічного інституту.Для демонстрації розробки на виставці Summer Fancy Food Show...

Парфуми з ароматом картоплі фрі — McDonald випустив чергову інновацію

Як оголосила McDonald's в соціальній мережі X (раніше Twitter), випуск обмеженого тиражу включатиме тріо ароматів, натхненних приправами для смаженої...

Перший віскі зі смаком кави — американці створили напій з невгамовним ковбойським духом

Kentucky Coffee уособлює невгамовний ковбойський дух та два традиційних ковбойських напої: каву та «вогняну воду» — міцний, солодкий віскі.Для...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Українцям допоможуть перетворити ідеї інноваційної їжі на бізнес

Go To Business — програма, яка допоможе українцям розвивати...

Гігант кондитерського ринку додасть газу до своїх інноваційних цукерок

Жувальні цукерки Starburst знають на ринку понад 60 років....

Німці навчилися робити вино із листя. Воно дієтичне та без алкоголю

Для створення безалкогольного вина дослідники використовують листя нових сортів...

Сімейна ферма на Житомирщині вимочує козиний сир у червоному вині — стає делікатесом

Червоний сир має назву Мурсія аль Віно. Щоб отримати...

Вибір редактора
В продовження теми